"Köpekler oynar."

Çeviri:The dogs play.

May 9, 2014

11 Yorum


AknAknc1

The dogs plays yazdım play olması gerekiyormuş bunu aciklayabilirmisiniz

May 9, 2014

UysalBoy

Doğrusu şu şekilde; eğer "köpek" yani tekil şekilde yazılmış olsaydı, "plays" kullanılırdı. Fakat burda "köpekler" demiş. Yani çoğul, "They" anlamında kullanılmış. Bu yüzden "play" yazılması gerekir...

September 29, 2014

birol23

Çok sağol

May 4, 2015

aytengokce

The dogs köpekler demek o yüzden they play kullanılır. The dog derseniz plays olur

June 16, 2014

ehilkuiks

Play olması gerekiyor çünkü geniş zamanda özne; they,I,you,we iken fiil "S" takisi almaz.

June 4, 2015

DenizKarad5

Aynen ama "He she it'' de -s takısı geliyor

December 16, 2015

Volkan315282

İki -s takısı olmaz köpekler oynarlar ingilizcede bir cumle iki -s takısı almaz

July 2, 2017

Blue.Earth

Hayırlısı

December 13, 2014

SEHUNIEE

Plays olmicak mi ?

June 12, 2017

ilke628271

Kopek ingilizcede it olarak kullanıldığı icin plays olması gerekmiyormu?

August 24, 2017

zeynep64529

Neden bir onceki fare oynar cümlesi the mouse plays ile dogru iken köpek olunca kabul görmüyor

September 15, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.