1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Köpekler oynar."

"Köpekler oynar."

Çeviri:The dogs play.

May 9, 2014

10 Yorum


AknAknc1

The dogs plays yazdım play olması gerekiyormuş bunu aciklayabilirmisiniz


UysalBoy

Doğrusu şu şekilde; eğer "köpek" yani tekil şekilde yazılmış olsaydı, "plays" kullanılırdı. Fakat burda "köpekler" demiş. Yani çoğul, "They" anlamında kullanılmış. Bu yüzden "play" yazılması gerekir...


birol23

Çok sağol


aytengokce

The dogs köpekler demek o yüzden they play kullanılır. The dog derseniz plays olur


ehilkuiks

Play olması gerekiyor çünkü geniş zamanda özne; they,I,you,we iken fiil "S" takisi almaz.


DenizKarad5

Aynen ama "He she it'' de -s takısı geliyor


SonayKl1

The dog plays olması gerekmiyor mu


Long.Live.Turkey

Şu "S" takısı yok mu

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.