"The crab eats."

Çeviri:Yengeç yer.

4 yıl önce

12 Yorum


uur234025

Bence su an sadece kelimelerin anlamını öğrenmeye çalışalım.ileryen derslerde zamanları gordugumuz zaman cumle yapisini irdileyelim

1 yıl önce

Eylul47048

Yengec yer olacak

1 yıl önce

iambehii

Bu 's takısı kafamı karıştırıyor

1 yıl önce

canantsngl

He she it oznelerinde fiile s takısı gelir. Ornegin kadin ve erkek diye bi ozne verirse cogul oluyor ve s takisi gelmez. Sadece kadin derse s takısı gelir.

3 hafta önce

Volkan54573

"the crab" diyor yani burada bilindik bir şeyden bahsediyor cümle yengeç yer yerine "yengeçi yer" olması lazım değil mi

1 yıl önce

HulkDOA

Hayır

1 yıl önce

HulkDOA

Yengeç yer

1 yıl önce

Abdulkadir457700

"Ördeği yer" değil mi?

1 ay önce

Abdulkadir457700

Pardon yengeci

1 ay önce

isa631220

Fiil ortada olması gerekmez mi niye sonda

1 yıl önce

zeybilteo

Eats yer demek asla yerler diye Türkçe'ye çevrilemez

1 yıl önce

Bluegirl854738

Cok iyi geliyor bana

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.