"Thecrabeats."

Çeviri:Yengeç yer.

4 yıl önce

89 Yorum


uur234025

Bence su an sadece kelimelerin anlamını öğrenmeye çalışalım.ileryen derslerde zamanları gordugumuz zaman cumle yapisini irdileyelim

2 yıl önce

zelis748867

Jjjjbbbvbbbbbbbvbbnnbbbbbbbvbbbbuuuuuuuuuuuuhhgguuuuuuuuuuuuuuum

11 ay önce

Eylul47048

Yengec yer olacak

1 yıl önce

iambehii

Bu 's takısı kafamı karıştırıyor

1 yıl önce

canantsngl

He she it oznelerinde fiile s takısı gelir. Ornegin kadin ve erkek diye bi ozne verirse cogul oluyor ve s takisi gelmez. Sadece kadin derse s takısı gelir.

2 ay önce

Volkan54573

"the crab" diyor yani burada bilindik bir şeyden bahsediyor cümle yengeç yer yerine "yengeçi yer" olması lazım değil mi

1 yıl önce

HulkDOA

Hayır

1 yıl önce

HulkDOA

Yengeç yer

1 yıl önce

Abdulkadir457700

"Ördeği yer" değil mi?

2 ay önce

Abdulkadir457700

Pardon yengeci

2 ay önce

uzeyirbayram34

Bu cümlede herhangi birisinin "yengeç yemesi" soz konusu degil. "Yengecin yemesi" soz konusu. Yengeç bu. Gezer, yer ve icer.

1 ay önce

isa631220

Fiil ortada olması gerekmez mi niye sonda

1 yıl önce

zeybilteo

Eats yer demek asla yerler diye Türkçe'ye çevrilemez

1 yıl önce

Bluegirl854738

Cok iyi geliyor bana

1 yıl önce

Sla849167

Çok eğlenceli

31 dakika önce

AhMeTsAbTa

Kolay bir soruymuş

1 yıl önce

lker930861

Çok kolay hem de çok güzel bir site

10 ay önce

zelihazelal1

Ben yengeç yer dedim yer kelimesini yazmadı 2 defa oldu bu !!

5 ay önce

TC_Serhat

:)

1 yıl önce

melike981937

Yerler niye olmuyo

1 yıl önce

canantsngl

Çünkü sonundaki s fiili cogul yapmiyor oznenin he she it oldugunu gosteriyor. He she it oznesinde fiile s takisi gelir

2 ay önce

AleynaERCAN

Yengeç CANCER değil miydi ???

1 yıl önce

GenYazlmc

No. 'crab'

11 ay önce

da1lo
da1lo

o burçlar konusunda yengeç demek

4 ay önce

41tablet

Arkadaşlar içinizden kulübüme katılmak isteyen varmı

1 yıl önce

AlprnTaslk

eats diyo coğul diyo ama hata yok mu

3 yıl önce

ikbalpan27

geniş zaman anlamı katıyor

3 yıl önce

CihatAvcla

Geniş zaman anlamı katıyor

2 yıl önce

denxden

Yengeç yer kulağa hoş gelmedi galiba ben de Yengeç yenir algıladım :D

3 yıl önce

zeynope

ayn

2 yıl önce

zehra-zyrek

Eats 's' takisi var ama yeriz degilmi

3 yıl önce

ezgi173488

Yer olmali orda yengec he she it'teki it anlami tasiyor

2 yıl önce

EmineVarli

Cc

2 yıl önce

Kader537432

Yer yani :)

2 yıl önce

SeyhanBura

Türkçe kafasıyla düşündükçe bişe yapamam Burda onu fazlasıyla yaşadım

2 yıl önce

alishe34

İngilizce,fransizca,almanca,italyanca ve rusca he bide turkce var yani altu dil biliyorum

2 yıl önce

Halilibrah554643

En bastan baslamak lazim anlamak icin

2 yıl önce

Ahmetelik825207

Eat kelimesi burda neden s takısı almış. Yengeçler dedim ama yanlış gösterdi

1 yıl önce

serhat101255

yengeç yemem I vejeteryan

1 yıl önce

SelenSancak

İğrenç

9 ay önce

banumut

eats olunca ler gelmiyomu

3 yıl önce

ZhrTrn

hayır o ''it'' olduğu için

3 yıl önce

nes544114

Yengec yer diyo ama yebgec ne yer Jj hjgh

3 yıl önce

yusufizzet2

vallahamı yoğ ddddddııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııt

2 yıl önce

Ahmetzdel1

Yengec yer de ne yer :D

2 yıl önce

Ekinbircan

Siz cümlenin anlamına bakmayın.Öğrenmeye bakın.

2 yıl önce

kevser574502

Doğru söylüyorsun.

2 yıl önce

alishe34

Ayyy siz sacmasiniz susun simdi

2 yıl önce

Ayenverdi

Eat yer demek eats yerler demek orda eats yaziyo ben de yerler yazdim yanlis cikti sinirim bozuldu

2 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

eats asla "yerler" anlamına gelmez, fiiller -s ile çoğul yapılmaz. Tam tersine fiile -s 3. tekil şahıs için gelir

2 yıl önce

duo223353
duo223353

Selcen Abla vallahi senden iyi açıklayan yok helal olsun

3 ay önce

serra150859

Sana katılıyorum :D

5 ay önce

eymanurime1

ne alaka she he it'e s takısı gelir bu çogul s deil :)

1 yıl önce

Yasemin507077

İyide yengeç ne yiyor?anlamak amkça

1 yıl önce

akifmert2007

Amımı

1 yıl önce

as.a

akrep ne demek peki

4 yıl önce

flyingladyy

Scorpion

3 yıl önce

as.a

teşekkürler

4 yıl önce

YuaTosun

Scorpion

3 yıl önce

dncdncr

Neden eats de eat degil?

4 yıl önce

realworrior

çünkü ı you we theyde fillin birinci yani yalın hali kullanılır he she ıt de ise fiile s takısı gelir

4 yıl önce

CihatAvcla

Hayır onla alakası yok. I you we they lerde do, he she it de does gelir bunlar sadece olumsuz ve soru cümlelerinde kullanılır. Olumlu cümlelerde do yerine hiç birşey ama does yerine fiile doesı simgeleyen s gelir

2 yıl önce

serhat4427

yanlış soru s eki var

3 yıl önce

ZhrTrn

s eki ''he she it ''de kullanılır soru yanlış değil

3 yıl önce

ikbalpan27

hayır.çoğul değil bu.cansız varlığa demiyor.geniş zaman anlamı katıyor.soru doğru

3 yıl önce

359mehmet

yaaa ben yiyor yazdım o ise yer çıktı aynı şeyler sayılır:(

3 yıl önce

nalan_sahinli

Yiyor şimdiki zaman olur

3 yıl önce

ikbalpan27

yiyor şimdiki yer geniş zamandır

3 yıl önce

mustafapalt

ben de yiyor yazdım aradaki fark ne

3 yıl önce

aplov

Beyler eat nerde kullanir eats nerde biri anlatsa

3 yıl önce

yusufizzet2

eat bir şeyi yemek anlamında e

2 yıl önce

elif666

Eats genis zamanda

3 yıl önce

UmutBarAkl

I you we they eat yani cogullarda. Eats tekillerde kullanilir.he she it gibi.ve bir ornek vereyim ''animals eat'' ama ''an animal eats ''

3 yıl önce

ZhrTrn

I tekildir.

3 yıl önce

yusufizzet2

yemin et hıııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııı

2 yıl önce

sude875166

Soruda yengeç yerler diyor ama cevap yengeç yer "s" takısına bakmıyo bile:(

3 yıl önce

ikbalpan27

geniş zaman anlamı katıyor

3 yıl önce

ZhrTrn

yengeç ''he-she-it'' içine giriyo o yüzden ''s'' takısı var

3 yıl önce

ikbalpan27

he she it kelimelerinin bulunduğu bir cümleye s takısı gelir.canlı varlıklar için s takısı çoğul katmaz.fakat cümlede it is diyorsa bu çoğul demektir.he is vb.şeyler için belirlilik anlamı gibi bişey

3 yıl önce

CihatAvcla

Hayır geniş zaman time expirationları varsa s takısı gelir Always Never Often ....

2 yıl önce

ilayda7852265

çok saçma bir cevap yengeçler yer olsaydı da man tıklı

3 yıl önce

yamur_star

Ama yengeçe s takısı gelmemiş ki

2 yıl önce

KomutanLOGAR69

Laaaann

2 yıl önce

alishe34

Ya ne kadar cahilsiniz

2 yıl önce

alishe34

Bisy bilmiyorsunuz

2 yıl önce

alishe34

EZİKKKKLLLEEEEERRRT :-) :-) :-) :-) :-) :-)

2 yıl önce

alishe34

Ben 5 dil biliyorum sizi ezikler

2 yıl önce

pelinakin

Bana ne seni kac dil bildiginden ap

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.