Duolingo is the most popular way to learn languages in the world. Best of all, it's 100% free!

"The crab eats."

Translation:Yengeç yer.

0
4 years ago

12 Comments


uur234025

Bence su an sadece kelimelerin anlamını öğrenmeye çalışalım.ileryen derslerde zamanları gordugumuz zaman cumle yapisini irdileyelim

3
Reply1 year ago

Eylul47048

Yengec yer olacak

3
Reply1 year ago

isa631220

Fiil ortada olması gerekmez mi niye sonda

0
Reply1 year ago

iambehii

Bu 's takısı kafamı karıştırıyor

0
Reply1 year ago

zeybilteo

Eats yer demek asla yerler diye Türkçe'ye çevrilemez

0
Reply1 year ago

Bluegirl854738

Cok iyi geliyor bana

0
Reply11 months ago

Volkan54573

"the crab" diyor yani burada bilindik bir şeyden bahsediyor cümle yengeç yer yerine "yengeçi yer" olması lazım değil mi

0
Reply11 months ago

HulkDOA

Hayır

1
Reply11 months ago

HulkDOA

Yengeç yer

1
Reply11 months ago

AhMeTsAbTa

Kolay bir soruymuş

0
Reply9 months ago

lker930861

Çok kolay hem de çok güzel bir site

0
Reply6 months ago

zelihazelal1

Ben yengeç yer dedim yer kelimesini yazmadı 2 defa oldu bu !!

0
Reply1 month ago