"Merhaba İvan İvanoviç."

Çeviri:Здравствуйте, Иван Иванович.

October 19, 2018

8 Yorum
Tartışma kilitli.


Bugaltir

Здравствуйте ve здравствуй arasında ki fark nedir


Murat7795

''Здравствуйте'' sizli bizli, ''Здравствуй'' samimi olduğunuzda merhabalaşma (veya küçük çocuklara da bu şekilde samimi konuşabiliyorsunuz).


Leyla_061

Selam ya da merhaba ne fark eder?(azerbaycanlıyım,bilmiyor ola bilirim. Bizde sadece selam kullanılıyor)


StarGirls001

Selam samimiyet kurduğun insanlar için kullanılır merhaba ise resmi olduğun insanlar ile kullanıllır. Türkçe ve rusçada samimi olduğun insanlara merhaba diyebilirsin ama resmi olduğun insanlara selam diyemezsin tabi istersen denebilir ama kulağa garip geliyor.


Alikoduda

Привет selam здравствуйте merhaba dı guya


EnesKaki1

Привет yazınca hatalı mı oluyor yani?


Osmangazi905406

Evet hatalı oluyor здравствуйте merhaba, привет selam demek.


maddmera

Bu daha çok samimi insanlar arasında söylenilir

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.