"We drink coffee."

Çeviri:Biz kahve içeriz.

4 yıl önce

7 Yorum


Rohat12

Hata veriyo dedigimi anlamiyo oyüzden hatali yaaa

2 yıl önce

eymen.

aynen biturlu anlamiyo yaaaaaaaa

1 yıl önce

UlkerCerra

Biz kahve içeriz

2 yıl önce

nisa.nur.cann

We drik coffe olmuyacakmı hatali diyip duruo beni sinir ediyo

1 yıl önce

BengisuAsl2

Cooffe dedim yanlislikla coffee yerine kabul etmedi

1 yıl önce

yabancdill

tek kelimeyle HATALI dediğimi anlamıyor

1 yıl önce

Bypro2

Biz kahve içeriz dedim hata verdi

11 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.