1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "This has an explanation."

"This has an explanation."

Çeviri:Bunun bir açıklaması var.

May 9, 2014

9 Yorum


okanunlu9

"You" da tekil ona bakarsak. Onemli olan sadece tekil olmasi degil; ayni zamanda 3.sahis olmasi. Ozetle, 3.tekil sahis olan her ozne "has/is/was/does" ile kullanilir.


StingEucliffe

Ben has ekini sadece he/she/it de geliyor sanıyordum bunu biraz açıklarsanız sevinirim.


okanunlu9

Bu arada, "bu bir aciklamaya sahiptir"i de kabul etmedi.


xxnjcs

aga gündelik hayatta öyle bi cümle duydun mu sen hiç


Eyup198063

Explanation yerine explain kullanilsa olmaz mi


tansudasli

ben var sıçmak yerine (ki ben sıçarım da diyebiliriz)

ben var bok

demek gibi bir şey


Elanur628445

bir demeyince kabul etmedi neden?


tansudasli

nuri ile nuriye arasındaki fark gibi düşün.


tansudasli

ceo dan fırçayı yemişsin, susmuş,

ilk cümlen bu olabilir :)

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.