"This has an explanation."

Çeviri:Bunun bir açıklaması var.

4 yıl önce

8 Yorum


okanunlu9

"You" da tekil ona bakarsak. Onemli olan sadece tekil olmasi degil; ayni zamanda 3.sahis olmasi. Ozetle, 3.tekil sahis olan her ozne "has/is/was/does" ile kullanilir.

2 yıl önce

StingEucliffe

Ben has ekini sadece he/she/it de geliyor sanıyordum bunu biraz açıklarsanız sevinirim.

4 yıl önce

okanunlu9

Bu arada, "bu bir aciklamaya sahiptir"i de kabul etmedi.

2 yıl önce

Eyup198063

Explanation yerine explain kullanilsa olmaz mi

1 yıl önce

tansudasli

ben var sıçmak yerine (ki ben sıçarım da diyebiliriz)

ben var bok

demek gibi bir şey

4 ay önce

Elanur628445

bir demeyince kabul etmedi neden?

2 yıl önce

tansudasli

nuri ile nuriye arasındaki fark gibi düşün.

4 ay önce

tansudasli

ceo dan fırçayı yemişsin, susmuş,

ilk cümlen bu olabilir :)

4 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.