1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I travel to America once a m…

"I travel to America once a month."

Çeviri:Ben ayda bir Amerika'ya seyahat ederim.

May 9, 2014

11 Yorum


zlemKkboyu

"Ben ayda bir Amerikaya yolculuk ederim." dedim ve kabul etmedi.


RamazanGurbuz

Ayda bir defa Amerika'ya seyahat ederim. Diye bir çeviri de yapılabilir. Kez yerine defa.


omaromaro

cok zaman telafuzu yakin kelimeleri anlamiyorum.. :-(


dirtclass

ayda bir kez amerikayı gezerim kabul edilmedi


Gkcr_Snmzck

Ben ayda bir kez Amerika'yı gezerim.


onurelmas

Yolculuk yaparim dedim kabul etmedi


onurelmas

Seyahat yaparim kabul olmadi.


baymak17

ayda bir kere amerikaya tatile giderim dedeim kabul etmedi


MustafaSahin110

sorunun en zor kısmı doğru bir şekilde seyahat yazmak


kadir162319

once sın teleffusu want şeklinde yapılıyor.


sonterekeme

Ben ayda bir amerikaya yolculuk yaparım. Travel yolculuk yapmak anlamında kullanılan bir fiildir hata nerede

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.