A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Mi folyik a csoportban?"

Fordítás:What is happening in the group?

0
4 éve

10 hozzászólás


lufibazsa

Történik jobb fordítás lenne.

1
Válasz4 éve

Szollosi2
Szollosi2

What is going in the team? Szerintem ez is jó. Ráadásul az ismétlésnél már nem jut eszembe, hogy pontosan melyik szót is használtuk korábban, a tanulás során.

1
Válasz3 éve

HajnalkaHo3

A team az inkább csapatot jelent és a going után ebben az esetben on kell álljon mert az így egy kifejezés: "going on"

0
Válasz1 éve

Tarnai
Tarnai

Simple present-ben nem jó?

1
Válasz3 éve

GergelyMol1

Ezt kérdezném én is...

0
Válasz2 éve

Gabriellieder

A team miért nem jó?

1
Válasz1 éve

Mittu_Domain

what happens?

0
Válasz1 éve

quartzhun

What's going on in the group? is a megoldások között van. :)

0
Válasz1 éve

HajnalkaHo3

Az jó lenne, ha az "on" is választható lenne... de sajna nincsen ott.

0
Válasz1 éve

Laci1107HUN

Elsőre elrontottam. A what utan, kihagytam az is-t. A megoldasban group- ot irta. Most helyesen irtam erre meg Nem fogadta el, és team-et ajanl fel.

0
Válasz1 éve