"Tabakta hiçbir şey yok."

Çeviri:На тарелке ничего нет.

October 21, 2018

6 Yorum
Tartışma kilitli.


Murat431137

Sanki problemli gibi


ismailbas78

Не чего нет ile нет не чего arasında bşr fark yok


bugrayuzer

"...нет ничего" olup sırası değişse olmaz mı? Rusça'da anlam olarak yanlış mı olur yoksa duolingo mu hatalı?


ferudun225331

В тарелке niçin kabul edilmiyor.


Stigmatized

В тарелке denilirse tabağın içinde demiş gibi olunur. B (in) içinde, На (on) üstünde olarak söylenebilir.


Nazl636221

В parkta/okulda/evde gibi yerlerde kullanılır На tabakta/bardakta/çantada gibi yerlerde kullanılır.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.