"Я читаю, потому что книги есть."

Çeviri:Ben okurum çünkü kitaplar var.

October 21, 2018

11 Yorum
Tartışma kilitli.


kimflorawoo

Bunu tutuyorum çünkü elimde şu an :D


minaTrkan

Ne bicim cumle ya


abicokiyiya

Daha mantıklı cümleler olsa keşke


cem774565

Что ne işe yarıyor burada


Bill783725

потому что = çünkü


cem774565

Sonradan anladım bende kalıpmış teşekkür ederim


evval755344

Vardır ve var ikiside aynı şey benim cevabım da kabul edilmeli


Yasin662006

Kitaplar var, ayetler var

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.