Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"I drink milk with breakfast whenever possible."

Çeviri:Ben mümkün oldukça kahvaltıda süt içerim.

4 yıl önce

14 Yorum


kablll

Burda mümkün oldukça diye neden çevriliyor

4 yıl önce

nabi71

aslında " as much as possible" mümkün olukça anlamında daha doğru. "whenever possible" ise "her nezaman mümkün olursa" anlamında kullanılır. Yani, "her nezaman mümkün olursa kahvaltı ile süt içerim" denmek isteniyor burada. Oysa "I drink milk at breakfast as much as possible" daha mantıklı bir cümle. yani çevirinin tam karşılığı bu diye düşünüyorum.

3 yıl önce

charontr

Whenever possible hep oyle cevrilir sadece burada degil istisnasi var mi bilmiyorum.

4 yıl önce

Melisalison

''whenever possible'' bir kalıp mı?

4 yıl önce

realmrxa

"ben mümkün olduğunda kahvaltıda daima süt içerim." bu yanlış mı arkadaşlar?

4 yıl önce

EdaAkd
EdaAkd

Hem mümkün oldukça diyorsun hem de daima diyorsun. Çelişkili.

4 yıl önce

osman950795

Bence yeni başlayanlar icin bu gibi kelimeler ağır değil mi sizcede

7 ay önce

lanetprotein

Kahvaltıyla kahvaltı ile arasinda ne fark var da kabul etmiyor ki cok sacma

4 yıl önce

hai1907

Duolıngo yuzde yuz gramer ıstıyor... Basına Ben yazmadım -m dedım onu bıle yanlıs kabul edıyo sacma

4 yıl önce

batuhanbalta

with yerine 'at' koysak olur mu?

4 yıl önce

caligoola

Her fırsatta olamaz mı whenever possible?

4 yıl önce

SedatDoan2

Mümkün mertebeyi neden kabul etmedi?

4 yıl önce

nerezo
nerezo

"mümkün oldukça" yerine "mümkünse" de olabilir.

4 yıl önce

Mert535292

Mümkünseyi neden kabul etmedi acaba?

3 ay önce