Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Are the private names wrong?"

Çeviri:Özel isimler yanlış mı?

0
4 yıl önce

15 Yorum


Meka1105

bu cümle ne anlama geliyor ki? nerede kullanılıyor?

2
Cevap ver1 yıl önce

sukupakizi

Ben ingilizcesini anladimda turkcesini anlayamadim ne mana yani xgcgdd

1
Cevap ver1 yıl önce

hatininhayalleri

özel addan kasıt ne?

1
Cevap ver1 yıl önce

nebihagule

Bize "İsimler özel değil" demek istiyo galiba.

1
Cevap ver1 yıl önce

Burak887985

Özel isimler mi yanlış ? Anlam ayrımını anlayamadım

1
Cevap ver11 ay önce

kablll

Kişisel yazdım kabul etmedi

0
Cevap ver4 yıl önce

CastleCudle

personal name : kişisel isim

private name : özel isim

2
Cevap ver1 yıl önce

EdaAkd
EdaAkd

Özel isim kalıplaşmış bir söz olduğu için değiştirilemez

0
Cevap ver4 yıl önce

ubydllHi.mZoe

Saçma bi cümle

0
Cevap ver1 yıl önce

burak520244

Mikrofon kitlendi okuyamadım, zaten anlamamıştım

0
Cevap ver1 yıl önce

omeryesilkaya

'ozel isimler yanlismi' yazdim kabul etmedi uyuz etti beni

0
Cevap ver1 yıl önce

Seyma65

Anlamsız cümle

0
Cevap ver1 yıl önce

burcukgn

Acaba türkçeye çevirincemi cümle tuhaflaşıyor? Başka bir anlamı falan mı var acaba?

0
Cevap ver1 yıl önce

Okan537575

Belki

0
Cevap ver11 ay önce

Okan537575

Bu ne simdi

0
Cevap ver11 ay önce