1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Sen bir elbise giyersin."

"Sen bir elbise giyersin."

Çeviri:You wear a dress.

May 9, 2014

8 Yorum


ipek680686

"S" takısının gelip gelmeyeceğini nasıl anlıcaz


Burcu476579

Eğer çoğulsa s gelicek falat tekilse s takısı gelmeyecek


bluedreams09

Doğru yazmışdım zaten yha mall


hrn60

Dresses Demesem İyiydi


ig-mert.f1

Elbisenin üstüne tıklayınca clothes yazıyor ben de "You wear a clothes" yazdım fakat kabul etmedi.


Zbeyde191501

Öff "s" takısın dan bıkanlar burda mı?


Anzorey

Bulunduğum grupta Jasmine adlı kişi iki saatte 10000 puan aldı. Farklı bir çalışma tarzımı var,ben bulamadım.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.