Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Sen bir elbise giyersin."

Çeviri:You wear a dress.

4 yıl önce

11 Yorum


ardameric123

you wear dress yazdım neden yanlış dedi türkçe çevirilerde A yerine bir yazmayınca kabul ediyo A yazmdım kabul etmedi biri bana cevap versin

2 yıl önce

brahimzer3

Dualingoda giysi ne demek

2 yıl önce

keremk1907

beyler clothes de kıyafet değil mi

1 yıl önce

as.a

bazen dress giyinmek anlamına geliyordu o nasıl oluyor ?

4 yıl önce

deniz000

Dress asla giyinmek anlamına gelmez dress giysi, wear giymek demek

3 yıl önce

omer50239

To dress up gidirmek oluyor

3 yıl önce

ugurcansayan

"Dress", "giysi, giyinmek, giyiniş" anlamlarına gelen sözcüktür. Türkçedeki "boya, savaş, yemek" sözcükleri gibi düşünülebilir.

3 yıl önce

tlgoa

clothes neden olmuyor??

4 yıl önce

mesuth43

Clothes genel anlamda giysi demek dress ise elbise demek bundan dolayı.

3 yıl önce

TUNAAVU0

Ama giysi ile elbise eş anlamlı deil mi

2 yıl önce

rem40tr

Değil işte. O Türkçede öyle

5 ay önce