"O neden imkansız?"

Çeviri:Why is that impossible?

4 yıl önce

19 Yorum


tanricasivenus

Why that impossible de kabul olmuyo Why is that impossible olmaliymisss

3 yıl önce

gulcinzkl

why is that impossible yazdık zaten yanlış diyor interesting

2 yıl önce

NygelSama

''Why is it impossible.'' yazdım kabul etti, that ile kullanılsa daha mı doğru oluyor? Fark var mı?

3 ay önce

kablll

Why is impossible it

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

doğru değil

4 yıl önce

gocmen_05

"why is that possible" nasıl doğru oluyor. that=şu değil mi?

4 yıl önce

Mehmetalag1

That su bu olurda bu cümlenin anlami ,o neden mümkün, olmuş. Nasil kabul etti

3 yıl önce

modeg

O anlaminada geliyor

4 yıl önce

gokhan0054

soru O ile başlıyor cevabım doğru oldu fakat 2. bir doğru cevabı işaretlemem için uyardı o cevapta da That geçiyor bence yanlış, yada ne?

4 yıl önce

-Raaki
-Raaki

Neden?

4 ay önce

onrsnl

Why is the impossible ?

4 yıl önce

Chevalieri

Why it is imposible? Has to be passed aswell

2 yıl önce

CANGAM1

That=şu ya da öğrendiğim herşey yalanmis

2 yıl önce

zekireyiz

Why is he impossible? yazdım bu anlama da gayet gelebilir bence.

1 yıl önce

Davut.Yasin

Senin dediğin doğru ise benim verdiğim cevapta doğru olmalı '' why is it impossible''

1 yıl önce

murat111791

why it is impossible? neden doğru olmuyor

3 ay önce

NygelSama

Why is it şeklinde olması gerekiyor çünkü.

3 ay önce

Bertan5

why it is impossible yazdım olmadı.

3 yıl önce

NygelSama

Why is it şeklinde olsaydı kabul ederdi. Sıralama yanlış.

3 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.