Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O neden imkansız?"

Çeviri:Why is that impossible?

0
4 yıl önce

16 Yorum


tanricasivenus

Why that impossible de kabul olmuyo Why is that impossible olmaliymisss

1
Cevap ver3 yıl önce

gulcinzkl

why is that impossible yazdık zaten yanlış diyor interesting

1
Cevap ver2 yıl önce

NygelSama
NygelSama

''Why is it impossible.'' yazdım kabul etti, that ile kullanılsa daha mı doğru oluyor? Fark var mı?

1
Cevap ver4 hafta önce

kablll

Why is impossible it

0
Cevap ver4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

doğru değil

2
Cevap ver14 yıl önce

gocmen_05

"why is that possible" nasıl doğru oluyor. that=şu değil mi?

7
Cevap ver4 yıl önce

Mehmetalag1

That su bu olurda bu cümlenin anlami ,o neden mümkün, olmuş. Nasil kabul etti

0
Cevap ver3 yıl önce

gokhan0054

soru O ile başlıyor cevabım doğru oldu fakat 2. bir doğru cevabı işaretlemem için uyardı o cevapta da That geçiyor bence yanlış, yada ne?

5
Cevap ver4 yıl önce

-Raaki
-Raaki

Neden?

0
Cevap ver2 ay önce

onrsnl

Why is the impossible ?

0
Cevap ver4 yıl önce

Chevalieri

Why it is imposible? Has to be passed aswell

0
Cevap ver2 yıl önce

CANGAM1

That=şu ya da öğrendiğim herşey yalanmis

0
Cevap ver1 yıl önce

zekireyiz

Why is he impossible? yazdım bu anlama da gayet gelebilir bence.

0
Cevap ver1 yıl önce

Davut.Yasin

Senin dediğin doğru ise benim verdiğim cevapta doğru olmalı '' why is it impossible''

0
Cevap ver1 yıl önce

murat111791

why it is impossible? neden doğru olmuyor

0
Cevap ver1 ay önce

NygelSama
NygelSama

Why is it şeklinde olması gerekiyor çünkü.

0
Cevap ver4 hafta önce