1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "They scored a goal."

"They scored a goal."

Çeviri:Onlar gol attılar.

May 9, 2014

11 Yorum


HalilERGEN

Onlar bir gol attılar. diye cevrilebilir mi


R.Corleone

peki onlar iki gol attılar desek... they scored two goals... bu doğru olur mu?


bekirdemir35

burda ' a' tamlaması kullanıldığı için . Onlar bir gol attılar daha uygun.Burda yazan da ise onlar gol attılar ama kaç tane olduğu belirtilmemiş.


[aktif olmayan kullanıcı]

    Doğru cevap olur


osmandede3

    'onlar bir gol kaydettiler' kelimenin karşılığından ziyade bizim Türkçede o kelimeyi ne manada kullandığımız önemli değil mi


iitenbilen

    Onların atışı gol oldu yazdim kabul edilmedi


Oz_..

    onlar bir sayı aldılar?


bilgekaganylmz

    They took a number :D


yalovan

    Bu cümle bence yanlış


sipan776380

    Onlar bir gol kaydetti.. olur mu?

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.