Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"They scored a goal."

Çeviri:Onlar gol attılar.

4 yıl önce

16 Yorum


HalilERGEN

Onlar bir gol attılar. diye cevrilebilir mi

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

evet

4 yıl önce

R.Corleone

peki onlar iki gol attılar desek... they scored two goals... bu doğru olur mu?

3 yıl önce

ugurcansayan

Hee

3 yıl önce

bekirdemir35

burda ' a' tamlaması kullanıldığı için . Onlar bir gol attılar daha uygun.Burda yazan da ise onlar gol attılar ama kaç tane olduğu belirtilmemiş.

2 yıl önce

serkanbola

sayı yaptılar olmuyor

3 yıl önce

HamzaYiitD

Score gol demektir cumleye gore look at the score =skor. They scored =gol

2 yıl önce

bilgekaganylmz

They were goal horse :D

1 yıl önce

TrAlioruc123

°___°

11 ay önce

LORA454844

Doğru cevap olur

1 yıl önce

osmandede3

'onlar bir gol kaydettiler' kelimenin karşılığından ziyade bizim Türkçede o kelimeyi ne manada kullandığımız önemli değil mi

1 yıl önce

iitenbilen

Onların atışı gol oldu yazdim kabul edilmedi

11 ay önce

Oz_..
Oz_..

onlar bir sayı aldılar?

11 ay önce

bilgekaganylmz

They took a number :D

9 ay önce

Hisar34
Hisar34

Onlar bir gol skoru yaptılar da olamaz mi? Scored var çünkü.

2 yıl önce

sonterekeme

Onlar bir gol kaydettiler dedim olmaz dedi ihbar ettim yakalarlarsa kaydederler umarım

1 yıl önce