"They scored a goal."

Çeviri:Onlar gol attılar.

May 9, 2014

11 Yorum

Konu önem sırasına göre

HalilERGEN

Onlar bir gol attılar. diye cevrilebilir mi

May 9, 2014

Selcen_Ozturk

evet

May 9, 2014

R.Corleone

peki onlar iki gol attılar desek... they scored two goals... bu doğru olur mu?

January 27, 2015

bekirdemir35

burda ' a' tamlaması kullanıldığı için . Onlar bir gol attılar daha uygun.Burda yazan da ise onlar gol attılar ama kaç tane olduğu belirtilmemiş.

October 6, 2015

[aktif olmayan kullanıcı]

    Doğru cevap olur

    June 11, 2017

osmandede3

    'onlar bir gol kaydettiler' kelimenin karşılığından ziyade bizim Türkçede o kelimeyi ne manada kullandığımız önemli değil mi

    July 9, 2017

iitenbilen

    Onların atışı gol oldu yazdim kabul edilmedi

    August 25, 2017

Oz_..

    onlar bir sayı aldılar?

    September 5, 2017

bilgekaganylmz

    They took a number :D

    October 29, 2017

yalovan

    Bu cümle bence yanlış

    June 26, 2019

sipan776380

    Onlar bir gol kaydetti.. olur mu?

    August 5, 2019
    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.