"Şimdi ben havaalanındayım."

Çeviri:Now I am at the airport.

May 9, 2014

12 Yorum


Cukuyubasi

i am at the airport right now. da geçerli olması gerekmiyor mu?

May 9, 2014

fourei

"i am currently at the airport" niye kabul etmedi ?

February 1, 2017

hakan896590

At, in, on the ne sekilde ayirip kullanilir..havaalani derken in the uygun olmuyormu ?

November 17, 2018

Shahrazad26

Havaalan means airport?

April 8, 2017

BeyzaglGKS

Yes Airport means Havalimanı

July 14, 2017

ztrkTURAN

At the moment I am at the airport bunuda kabul etmesi gerekiyor sanırım

September 25, 2014

tarkansimsek60

I am at airport at the moment neyi yanlış

May 5, 2015

selcukakcin

now, i am here the airport... anlam bakımından olmuyor sanırım ?!

November 16, 2015

BurakSalman0

bana lingot verebilecek olan var mı teog öğrencisiyim lingotla sınava gireceğim ama lingotum yok lütfen verin

April 3, 2016

BurakSalman0

verenden allah razı olsun

April 3, 2016

TCAysenAkay

Nasıl verıliyor

February 7, 2019

asayrugac

...at the airport yerine ..in the airport sedim kabul etmedi. Yanlış mı bu söylem? Be nasıl ayırt edicem çıldırıcam biri şunu bi anlatabilir mi?

July 29, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.