1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The city is in the center of…

"The city is in the center of the country."

Çeviri:Şehir ülkenin merkezindedir.

May 9, 2014

6 Yorum


Cukuyubasi

merkezi yerine ortasında kullanımı da geçerli olmalı bence

May 9, 2014

sonmez35

bence de ortasında ve merkezinde aynı anlama geliyor.

November 6, 2014

Koyu196

"Şehir ülke merkezindedir" kabul etmedi nedeni nedir?

July 14, 2017

FatmaBerbe2

D4TAK4 HERKESI KULÜPE BEKLERIZ

January 27, 2018

Javad0608

Neden at değil de in?

February 22, 2019

Rashit_61

Neden üç tane the var? Bu the'ları pek çözemedim.

February 28, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.