Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Köşedeki banka bizimkidir."

Çeviri:The bank on the corner is ours.

4 yıl önce

10 Yorum


Cukuyubasi

the bank where is at the corner is ours da olabilir mi?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

where değil which kullanman gerekli

4 yıl önce

FarukYavin

which kullandım kabul etmedi

2 yıl önce

ismail629073

Yaavvv olaya nerden giriş yaptın öyle on yerine at kullansak olurmu diyeydinya bizde cevabı öğrenmiş olurduk

3 ay önce

smooth94

İt is our bank that on the corner olmazmı

4 yıl önce

tugerr

'köşedeki banka bizimdir' diyebilmek için farklı bir anlatım gerekiyor sanırım?

2 yıl önce

lykolik

"the bank which is on the corner, is ours" yazdım kabul etmedi..

1 yıl önce

ercan1957

"The bank is ours on the corner" devrik oldu sanırım :)

1 yıl önce

MuhsinKSE2

"The bank which on the corner is ours" neden kabul etmedi?

1 yıl önce

Seherkuzn

On ları nerde kullanıyoruz

4 hafta önce