"Köşedeki banka bizimkidir."

Çeviri:The bank on the corner is ours.

May 9, 2014

12 Yorum


tugerr

'köşedeki banka bizimdir' diyebilmek için farklı bir anlatım gerekiyor sanırım?

March 5, 2016

Cukuyubasi

the bank where is at the corner is ours da olabilir mi?

May 9, 2014

Selcen_Ozturk

where değil which kullanman gerekli

May 9, 2014

FarukYavin

which kullandım kabul etmedi

October 7, 2016

ismail629073

Yaavvv olaya nerden giriş yaptın öyle on yerine at kullansak olurmu diyeydinya bizde cevabı öğrenmiş olurduk

July 4, 2018

smooth94

İt is our bank that on the corner olmazmı

August 9, 2014

lykolik

"the bank which is on the corner, is ours" yazdım kabul etmedi..

February 3, 2017

ercan1957

"The bank is ours on the corner" devrik oldu sanırım :)

March 13, 2017

MuhsinKSE2

"The bank which on the corner is ours" neden kabul etmedi?

August 11, 2017

ArifTuncay

"the bant which is on the corner is ours" olacak

March 3, 2019

Seherkuzn

On ları nerde kullanıyoruz

September 21, 2018

sren464998

Kurallara göre ( on ) olmamalı, köşenin üzerinde olmaz diye düşünüyorum

June 11, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.