A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Ételt készítenek."

Fordítás:They make food.

4 éve

6 hozzászólás


OldAkita

Most akkor hogy is van? A "meal" elsősorban étkezést jelent és kell elé az "a" határozatlan névelő mert megszámlálható? A "food" pedig nem számlálható meg azért nem kell elé az "a" határozatlan névelő? Márpedig megtanulom, megértem ezt a dilemmát ha addig élek is. :)

4 éve

LaszloHorvath002

a "some" szó eddig még nem szerepelt, tehát ismeretlen

4 éve

AnitaMagya1

A "some" szót még nem is tanultam, nem szerepelt a programban!

3 éve

Harga
Harga

Nem baj, még megtanulhatod. Aki most kezdi az elején, annak mindegyik szó új.

8 hónapja

ViktriaJak2

jajj most nem mind1???? elegem van az igekbol

3 éve

Harga
Harga

Így elfogadta: They prepare a meal.

8 hónapja