1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Bu ev seninkinden daha büyük…

"Bu ev seninkinden daha büyük."

Çeviri:This house is bigger than yours.

May 9, 2014

14 Yorum


hasanodac14

i wrote home instead of house . why is it wrong ?


chsdwn

çünkü senin evinden daha büyük dememiş, seninkinden daha büyük demiş


farukkaya.54

bir soruda anlam olarak seninkinden zaten daha anlamı veriyor diye daha yazıldığı için hata kabul etmiştiniz ama burda hata kabul edilmiyor hangisi hata ? siz mi ?


Selcen_Ozturk

hata yok, yani "daha" kullanmak opsiyonel. eğer eklenmediyse unutulduğundan


farukkaya.54

ama başka bir soruda unutulduğunda dememiştiniz ve opsiyonel gibi bir açıklamada da bulunmamıştınız sadece than yours=seninkinden olduğu için zaten için daha anlamını barındırıyor demişsin ve benim bu açıklamayı sunduğunuz yanlışımda son sorumdu ve tüm çalışmam gitti çnkü kalplerim bitmişti :) yanlış anlamayın sadece olayı kavramaya calışıyorum


Selcen_Ozturk

hatırlamadığım için bilmiyorum. ama genel olarak "- den daha" cümlelerinde daha opsyoneldir. dediğim gibi bazen eklenmemiş olabilir, orada da rapor fonksiyona giriyor. maalesef ama elbette hala eksik alternatifler var. bizim kurs daha 5 aylık, 2 yıllık, 5 milyon kullanıcısı olan diğer kurslarda bile eksik alternatifler var çünkü ekle ekle bitmiyor. anlayışlı olup rapor tuşuna basmalısınız..


VestelKatk

"Maaalesef ama elbette hala daha bile " sanırım türkçe mize hâkimiyetinizi kaybetmeye başladık yitiriyoruz onu yardıma ihtiyaç var mı? :)) pek değer li selden hanım kesinlikle bizler de en az sizler kadar anlayışlıyız öyle olmasa şu Seviyelere dek sizlerle (köhne yönetimle ;P) devam eder miydik sizce. Emin olun sizlerle herbirimiz mesut ve bahtiyar katkınız gelişimimiz de aşikâr bu vesile ile öncelike sonsuz teşekkürler; çalışmalarınız aksamadan sürsün' devam etsin! bizim duruma gelince ise irili ufaklı denli aleni doğru yalnış okadar çok raporlama yapıyoruz ki artık çoğu durumda sizlerin de anlayışının tükeneceği sanrısı (kaygısı) ile daha ziyade raporlarımızı bu dahlde paylaşıp sorunlarımızı kendi bünyemizde aramızda çözmeye yöneliyoruz bu durum da sınırlı yol alabilsek de nereye kadar..? iki cahil bir birini nereye kadar taşır? her iki sorunun yanıtı da hem n aynı, bilgilerinin doğru olduğu varsayımıyla onların çakışmadığı ölçekte.. o sebepledir ki eksik olmayın şayet sizlere dönük doğrudan raporlamalarımız artarsa mazur görün :) çalışmalarınız da başarılar diller sevgiler saygılar sunarım.


GkeYaln

Words might not be in perfect order but imho 'This is a bigger house than yours.' is acceptable.


runway25

these home is bigger than yours neden kabul edilmiyor?


Mertu3570

House yerine home kullanmamı neden hatalı buldu;?


bmcelebi

home evin içi olan ev anlamında. house ise bina-yapı olan ev anlamında


SweetRaijin

as big as kullandım fakat kabul etmedi??


Polat4421

Than your home dedim olmadı neden

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.