"Noi suntem oameni."

Traducere:We are human.

May 9, 2014

3 comentarii
Această discuție este blocată.


AdrianHusanu

de ce este gresit "we are humans"?


codrinn_

trebuia sa alegi ambele variante. We are human. We are humans.
si as vrea sa stiu, daca imi pot explica moderatorii, de ce este corecta varianta human. multumesc!


fantomitzah

Ca adjectiv, ”human” = ”uman”, ”omenesc”.
Ca substantiv, ”human” = ”om”, ”humans” = ”oameni”.

Propoziția originală era de fapt ”We are human.”, deci singura traducere corectă era cu ”umani” (pentru că pentru subiectul la plural ”we” ar fi trebuit să existe ”s” la finalul substantivului).
Deci am corectat traducerile și acum există doar ”We are human” = ”Noi suntem umani.”
Mersi de observație!

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.