"Чей это сок?"

Çeviri:Bu kimin meyve suyu?

October 24, 2018

5 Yorum
Tartışma kilitli.


cem774565

Bu meyve suyu kimin ?


HasipCanAk1

Kesinlikle katılıyorum.


zour4

Bu meyve suyu kimin? Aynı anlamdadır


furkhan

Yok artık, "bu meyve suyu kimin" dedim, doğru işte. Olmasın böyle hatalar ya, insanlar da yazmış zaten. Bunları düzeltmek zor değil. İnsan yetişmiyorsa eğer gönüllü olarak biz çalışmak için başvuru yapalım. Yetkin olmadığımız bir dilde bile Türkçelerinin 'tam olarak' farklı dizilimli eș anlamlarını yazsak bayağı bir angaryadan kurtarmış oluruz duolingo'yu.


HasipCanAk1

Kesinlikle haklısınız.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.