A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The police found a body at the beach."

Fordítás:A rendőrség egy tetemet talált a parton.

4 éve

7 hozzászólás


miklos44

A "A rendőrség talált egy tetemet a parton." miért nem jó?

4 éve

kati.revesz

A rendőrség talált egy testet a parton....miért nem jó?

4 éve

gwandal

Jo

4 éve

janos.lenart

Szerintem a tetemet inkább állatra használják...

4 éve

gwandal

Attol meg jo. Egyebkent a holttest a pontos, nem tudom, elfogadja-e. A strandot viszont nem, pedig a beach azt is jelenti. Ez a lecke egyebkent is eleg gyenge, az utolso 6 feladatbol 4-nel jelentettem hibat

4 éve

B.P.3
B.P.3

"Egy tetemet talált a rendőrség a parton." Köznyelven ez is megfelelő. Valamilyen szabályhoz ragaszkodik az illető.

2 éve

SzandraSzl

:/

4 hónapja