Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Bizim yarın akşam bir partimiz var."

Çeviri:We have a party tomorrow evening.

4 yıl önce

25 Yorum


hacimustafa27

"In tomorrow evening" olsa da olmaz mıydı

4 yıl önce

carpediem...

ben de bu şekilde yazdım zaman yazarken başına in eki gelmez mi

3 yıl önce

incikin_
incikin_

Aslında "akşam" için "in the evening" deriz haklısınız; ama başına "tomorrow/yesterday/this" gelince durum değişir.

● We have a party in the evening.
● We have a party this evening.
● We have a party tomorrow evening.
● We had a party yesterday evening.

2 yıl önce

miladiyne

We have us a party tomorrow night. neden olmuyor

2 yıl önce

incikin_
incikin_

"We have"den sonra us (bizi/bize) veya our (bizim) demeniz gerekmiyor.
"We have ..." = "Bizim bir ...-miz var."

2 yıl önce

NiallerSer

bi öncekinde 'we have a party night tomorrow evening' yapmıştım doğruydu.Ama şimdi işaretledim doğru değil. Saçmalık

2 yıl önce

ersinturac

" bizim yarın gece akşam bir partimiz var." demek istediğin şey bumuydu

2 yıl önce

gayii

Yes ı can

1 yıl önce

Dei.Me2

next night neden kabul edilmiyor

1 yıl önce

Meral996368

partimiz var : our party olmazmi

1 yıl önce

JohnWayKen

"Have (got)" 'daki got neden kabul edilmedi?

8 ay önce

Melda21978

at , yazılmıyor mu

8 ay önce

BURAKKOPMA

özne nesne sırası nasıldı?

5 ay önce

jtrulli21

tomorrow night neden kabul edilmedi?

4 yıl önce

emredeniz07
emredeniz07

Cunku evening aksam night ise gece

3 yıl önce

baturhan17

partı nerde var nere de abi

6 ay önce

Senane

Aksam diyor çünkü

3 yıl önce

jtrulli21

night hem gece hem akşam anlamında kullanılmıyor mu?

3 yıl önce

Senane

Evening akşam için daha uygun

3 yıl önce

jtrulli21

bu biraz farazi bir şey sanırım. çünkü sözlüklerde her ikisi de var.

3 yıl önce

jtrulli21

tomorrow night neden kabul edilmedi?

4 yıl önce

ar84

Night kabul edilmeli. Bazen sacmaliyor.

3 yıl önce

-Made-in-China-

nie our diyil we

2 yıl önce

osmanakbiy

We have aur party bizim paryimiz seklinde gelmeli degilmiydi

4 yıl önce

adnan.arsl

"Bizim partimiz var" 'dır senin cümlen

4 yıl önce