1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Our skirts"

"Our skirts"

Çeviri:Bizim eteklerimiz

May 10, 2014

33 Yorum


gyldz

our =bizim skirts=etekler ancak burada sahiplik bildirdiği ve bizim etekler olmayacağı için çeviri bizim eteklerimiz yönünde olmalıdır yoksa kelime anlamı olarak bizim etekler de olur ancak dediğim gibi grammer olarak uymaz

January 13, 2015

Cemre17851

My skirts benim etek değil Eteğim ya da benim eteğim demek

November 10, 2017

HaktanKara4

Zaten öyle demiş akıllı

October 2, 2019

cevdetsalih

Ne yazi dilinde,nede konusmada bizim etekler ifadesi kullanilamz Ozne cogulsa nesne cogul olmak zorunda degildir,,Ceviri yanlisliklari cok oluyor,,

February 16, 2016

YamurKay

Ben sadece eteklerimiz yazdım.

July 21, 2015

IILKAYA

Bende ilk doğru cevabı yazdım yanlış dedi altındada aslında doğru yazıyordu

November 28, 2017

miray208542

Yuppi doğru yaptım ☺

August 6, 2015

mrtyldz3

:))

May 29, 2019

emre352334

Program güzel bir program emeği geçenlere teşekkür edrim

January 7, 2016

gyldz

s takısı çoğul yapar dikkat !!!!!!!!!!!

November 19, 2014

atewe

Arkadaşlar ben our skirts yazdim yanliş dedi doğru mu arkadaşlar beğinleri bekliyorum bide sonra ayni şeyi yazdim doğru dedi.
Bide kelime anlami olarak bizim etekler olur ayni gyldzinin dedi gi bi grammer olarak uymaz

January 31, 2017

Halilbrahi769780

"Bizim eteğimiz" ifadesi de doğru olmalı bence

August 9, 2017

Oylestr

skirts -s takısı var

January 21, 2019

ece315148

Aynen

February 5, 2018

ada566125

Ece senin soy adın ne

June 21, 2019

Tahir65822

Yaxşı programdır. I like

January 8, 2018

Azra111328

Our skirts..Cevaplarda gomleklerim yaziyo gomleklerimiz olcak ama yok

January 23, 2018

Deniz1999Duru

Sen onu our shirts le karoştırdın

March 23, 2019

ece315148

Aynen

February 5, 2018

AzadiErdoa

ETEKLERİMİZ de doğru cevap olmalı, bunu kabul etmedi

March 2, 2018

orhaNurcan

Bir zahmet hatayı düzeltseler

March 27, 2018

omeryilmaz78

eteklerimiz doğru cevap

June 6, 2018

seyhmus2121

X93BYV kulüp kodum ile kulübüme katılın lütfen

June 7, 2018

AysunCoarY

Dediğimi anlamadı ki!!!!

December 21, 2018

melek365558

Ya of ya yanlış yaptım

January 9, 2019

Deniz1999Duru

Ben doğru yaptım

March 23, 2019

Hanifeakr4

dogru yaptigim halde yanlis diyor

May 12, 2019

tugrameltem1101

Bizim kelimesinde "our" ne alaka?

July 28, 2019

Yurdanur396015

Çoğul s sesi duyulmuyor

August 25, 2019

Yurdanur396015

Etek derken (skö:t) diye okunur. Gömlek derken (şö:t) diye okunur.

August 25, 2019

serhat464193

Dogru yaptim fakat yanlis dedi

November 17, 2019

ikra366827

Naber

December 5, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.