"Our skirts"

Çeviri:Bizim eteklerimiz

4 yıl önce

79 Yorum


gyldz

our =bizim skirts=etekler ancak burada sahiplik bildirdiği ve bizim etekler olmayacağı için çeviri bizim eteklerimiz yönünde olmalıdır yoksa kelime anlamı olarak bizim etekler de olur ancak dediğim gibi grammer olarak uymaz

3 yıl önce

Cemre17851

My skirts benim etek değil Eteğim ya da benim eteğim demek

10 ay önce

cevdetsalih

Ne yazi dilinde,nede konusmada bizim etekler ifadesi kullanilamz Ozne cogulsa nesne cogul olmak zorunda degildir,,Ceviri yanlisliklari cok oluyor,,

2 yıl önce

YamurKay

Ben sadece eteklerimiz yazdım.

3 yıl önce

IILKAYA

Bende ilk doğru cevabı yazdım yanlış dedi altındada aslında doğru yazıyordu

10 ay önce

miray208542

Yuppi doğru yaptım ☺

3 yıl önce

Bella680060

☺bende dogru yaptim fakat basmadan devama bastım

2 yıl önce

ismail307267

Aferim sana

2 yıl önce

gyldz

s takısı çoğul yapar dikkat !!!!!!!!!!!

3 yıl önce

emre352334

Program güzel bir program emeği geçenlere teşekkür edrim

2 yıl önce

Halilbrahi769780

"Bizim eteğimiz" ifadesi de doğru olmalı bence

1 yıl önce

atewe

Arkadaşlar ben our skirts yazdim yanliş dedi doğru mu arkadaşlar beğinleri bekliyorum bide sonra ayni şeyi yazdim doğru dedi.
Bide kelime anlami olarak bizim etekler olur ayni gyldzinin dedi gi bi grammer olarak uymaz

1 yıl önce

Tahir65822

Yaxşı programdır. I like

8 ay önce

Azra111328

Our skirts..Cevaplarda gomleklerim yaziyo gomleklerimiz olcak ama yok

8 ay önce

ece315148

Aynen

7 ay önce

ece315148

Aynen

7 ay önce

AzadiErdoa

ETEKLERİMİZ de doğru cevap olmalı, bunu kabul etmedi

7 ay önce

orhaNurcan

Bir zahmet hatayı düzeltseler

6 ay önce

omeryilmaz78

eteklerimiz doğru cevap

4 ay önce

seyhmus2121

X93BYV kulüp kodum ile kulübüme katılın lütfen

3 ay önce

cemre926125

Bizim eteğimiz yazdim

2 yıl önce

bilgebuse

Yalnız orada bizim ETEKLERİMİZ yazıyo

2 yıl önce

melih231417

Yuppiiiiiiıiiiiiiiiiiiiiiiiii doğru yaptım

1 yıl önce

SametBuldu

Bu sesli sorular insanı sinir ediyor. Doğru telaffuz ettiğime emin olduğum halde yanlış kabul ediyor. Ne yapayım yani İngiliz aksanıyla mı konuşayım illa?

1 yıl önce

Levent923715

We ve our u neye gore kullaniyoruz yardimci olur musunuz

1 yıl önce

Whiskeyice

ours coats anladım, ağzını dilini ...... cikletmi çiğniyosun ulan benimle konuşurken :D tamam sakinim , ben sakinim ...

3 yıl önce

denizimizvebiz

Basindan beri mikrofona basili tutarak söylüyorum kabul etmiyor meger basip bırakıp oyle soyleyecekmişiz yeni anladim ☺

2 yıl önce

MuratAsafS

Yaa çok komisin :)))

2 yıl önce

ilaydaozkan1

Mal asdfhkahsg

2 yıl önce

volkan935396

Algılamiyor öncekinde de yanlış oldu problemi duzeltsizler

2 yıl önce

Arzubirol

Anlamiyo

2 yıl önce

MuharremMe7

Bunu yanlış yapan var mı?

2 yıl önce

zozanrojin

etekler bizim

2 yıl önce

RozerinYavic

yes zozanrojin

2 yıl önce

zeynep457624

Neden kabul etmiyor

2 yıl önce

baran2165

bence ,etekler bizim

2 yıl önce

BeyzaYilma9

Basit bir cümleye 69 yorum meraktan baktım sadece.

2 yıl önce

ardagokcen

bizim etekler dedim olmadı

3 yıl önce

zeynep457624

İngilizcesini demen lazım

2 yıl önce

asuman.

our ile we nin farkı nedir

3 yıl önce

Beyza_Kayhan

Our =bizim ,we =biz demektir. Dolayısıyla our sahiplik , we ise normal özne olarak kullanılır

3 yıl önce

Yasin60866

Our bizim we biz demek

2 yıl önce

miray208542

Our bizim we biz demek

3 yıl önce

Dilek751412

Our=bizim we=biz Ama bazen "we" yi de bizim anlamında kullanıyor

2 yıl önce

Aye792637

"We" yi bizim manasında kulanmıyor "we have" yapısında" bizim ............var " olarak kullanıyor.

2 yıl önce

justbesiktas

Soyledigim hic biseyi kabul etmiyo bu

3 yıl önce

zeynep457624

Benim sadece bi kez kabul etti

2 yıl önce

mmglsmKAYA

Bizim eteklerimiz yazdım ama olmadı

2 yıl önce

HaticeVerim

Söylüyorum yanlış diyor

2 yıl önce

Bytamer1

bizim etekler neden olmadı ?

2 yıl önce

HebunKapla

Bisey zorucam neden we yerine bazi yerlerde our geliyor

3 yıl önce

kubra1660

Cunki our bizim demekk we ise biz demek

3 yıl önce

BeyzaNur501744

We biz demek our bizim demek

2 yıl önce

ufffg

we biz our bizim demek

3 yıl önce

NurhanPaylan2000

etekler bizim neden olmuyorki

3 yıl önce

grvd50x5
2 yıl önce

BlueSky468076

SESİMİ ALGILAMIYOOOOOR!!!!!!! İİİIİİİİIİİİSYAAAAAAAAAAAANNN!!!!!!!!!!

2 yıl önce

yakuptr81

Bir hile var ilk mikrofonu açıyon sonra sesi aç ve kontrol et

3 yıl önce

NecatZengi

"Eteklerimiz zil çalıyor" demek istesek; our skirts to ring olabilir miydi

3 yıl önce

Aye616130

Eteklerimiz zil çaliyor bir deyimdir ve deyimler ulkelerin kendi kultur leri ile ilgilidir bu yuzden onlar boyle bir cumle kullqnmaz

2 yıl önce

zeynepyase

İşsizsiz amaçsıssın

2 yıl önce

Shadyys

Dhdkdj

2 yıl önce

Muhamed231

Maymun

2 yıl önce

slmcnmnbr

Etekler bizim de olamaz mı?

3 yıl önce

yusufuyanik

"Bizim etekler" de doğru cevaptır.

3 yıl önce

ufffg

bizim etekler mantıklı değil

3 yıl önce

yusufuyanik

Mantığı tartışılır ama alternatif cevap olarak eklenmiş, kabul ediliyor.

3 yıl önce

yakuptr81

Bizim etekleri dedim olmadı hem kendisi dedi

3 yıl önce

fb.arda

etek konusuna takıntılı giyim

3 yıl önce

meuludag

Etekler bizim yazdıydım

4 yıl önce

yakuptr81

Olmaz

3 yıl önce

Pascowl
Pascowl
Mod

hayır, o "The skirts are ours." olur.

3 yıl önce

canzan
canzan

Burada cümleyi Türkçe'ye çevirmen istenmiyor. Kelime grubunu Türkçe'ye çevirmen isteniliyor.

3 yıl önce

yaseminala44

Ya çok saçma yanlış onların etekleri yani mantıklısı yanlış yazmışlar

3 yıl önce

abdulhakimkacan

Our bizim demek onlarin ise their demek senin tabirin yanlis olur

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.