"Ourskirts"

Çeviri:Bizim eteklerimiz

4 yıl önce

19 Yorum


gyldz

our =bizim skirts=etekler ancak burada sahiplik bildirdiği ve bizim etekler olmayacağı için çeviri bizim eteklerimiz yönünde olmalıdır yoksa kelime anlamı olarak bizim etekler de olur ancak dediğim gibi grammer olarak uymaz

3 yıl önce

Cemre17851

My skirts benim etek değil Eteğim ya da benim eteğim demek

1 yıl önce

cevdetsalih

Ne yazi dilinde,nede konusmada bizim etekler ifadesi kullanilamz Ozne cogulsa nesne cogul olmak zorunda degildir,,Ceviri yanlisliklari cok oluyor,,

2 yıl önce

YamurKay

Ben sadece eteklerimiz yazdım.

3 yıl önce

IILKAYA

Bende ilk doğru cevabı yazdım yanlış dedi altındada aslında doğru yazıyordu

1 yıl önce

miray208542

Yuppi doğru yaptım ☺

3 yıl önce

gyldz

s takısı çoğul yapar dikkat !!!!!!!!!!!

4 yıl önce

emre352334

Program güzel bir program emeği geçenlere teşekkür edrim

2 yıl önce

Halilbrahi769780

"Bizim eteğimiz" ifadesi de doğru olmalı bence

1 yıl önce

atewe

Arkadaşlar ben our skirts yazdim yanliş dedi doğru mu arkadaşlar beğinleri bekliyorum bide sonra ayni şeyi yazdim doğru dedi.
Bide kelime anlami olarak bizim etekler olur ayni gyldzinin dedi gi bi grammer olarak uymaz

1 yıl önce

Tahir65822

Yaxşı programdır. I like

11 ay önce

Azra111328

Our skirts..Cevaplarda gomleklerim yaziyo gomleklerimiz olcak ama yok

10 ay önce

ece315148

Aynen

10 ay önce

ece315148

Aynen

10 ay önce

AzadiErdoa

ETEKLERİMİZ de doğru cevap olmalı, bunu kabul etmedi

9 ay önce

orhaNurcan

Bir zahmet hatayı düzeltseler

8 ay önce

omeryilmaz78

eteklerimiz doğru cevap

6 ay önce

seyhmus2121

X93BYV kulüp kodum ile kulübüme katılın lütfen

6 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.