https://www.duolingo.com/TeacherSony

I´m looking for Spanish teachers!!!

Hola, mi nombre es Sonia Tenorio, soy Maestra de Inglés en México en donde mis alumnos tienen un dominio básico del idioma. Tengo pensado hacer una práctica en vivo por medio de "Skype" en donde mis alumnos se comuniquen en vivo con alumnos que estan aprendiendo Español, haciéndose preguntas básicas de información personal, pero tendría que planearlo y ponernos de acuerdo entre profesores para que sea una práctica controlada y significativa para los estudiantes y que ambas partes saquen provecho de la misma. ¿Algún maestro de Español Interesado?

Hello!, my name is Sonia Tenorio, I´m and English teacher in México, I teach a basic level (A1-A2). I´m thinking of doing a live practice through "Skype" in wich my studentes have the opportunity to communicate with other students that are learning Spanish, making basic questions and personal questions. I need to plan this practice and agree with the other teacher to make this practice crontrolled and meanfull to them and both parts get advntage of this practice. Any Spanish teacher interested?

October 26, 2018

0 Comments

Learn a language in just 5 minutes a day. For free.