"Biz senin nesline saygı duyarız."

Çeviri:We respect your generation.

May 10, 2014

7 Yorum

Konu önem sırasına göre

Eser_Mehmet

(To) koyunca hata verdi

October 5, 2014

kubozer

Aynen to niye yok

July 25, 2015

smiling_destiny

posterity kabul edilmedi, oysa ki generation ile eş anlamlı değil mi?

May 10, 2014

SeyfullahO

Esteem de saygi duymak degilmi

August 9, 2015

havvayavuz

Senin neslin you generation olmayacak mi

August 12, 2015

ebirushh

'To your generation' cümleyi değiştiriyor mu?

September 9, 2015

nill.1

"Senin neslin için" anlamı katar

October 1, 2015
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.