1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Biz senin nesline saygı duya…

"Biz senin nesline saygı duyarız."

Çeviri:We respect your generation.

May 10, 2014

7 Yorum


Eser_Mehmet

(To) koyunca hata verdi


kubozer

Aynen to niye yok


smiling_destiny

posterity kabul edilmedi, oysa ki generation ile eş anlamlı değil mi?


SeyfullahO

Esteem de saygi duymak degilmi


ebirushh

'To your generation' cümleyi değiştiriyor mu?


nill.1

"Senin neslin için" anlamı katar


Berlinkopf

Yönelme eki olarak kullanılmıyor mu to

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.