A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Use the fork, do not eat with your hands!"

Fordítás:Használd a villát, ne a kezeddel egyél!

4 éve

10 hozzászólás


kogu4
kogu4

v.ö.: "Please use a plate." Kérjük, használjon tányért.

6 hónapja

LukcsMihly

Ez egy tükörfordítás, fölöslegesen túl bonyolult. A "ne egyél kézzel" a köznapi és praktikusabb is. Egyébként a magyar fordításokat nem magyarok készítik? Mert fájóan kevés számú a magyar megoldás. Persze el lehet fogadni de sokk a fölösleges névelőhasználat és az ésszerűtlen tükörfordítás.

4 éve

nagyenyed

jelentettem hibának, mivel ez magyartalan,hibás fordítás. Ne egyél kézzel! Így mondják magyarul.

4 éve

eminens2

Elfogadja:2018.08.08.

2 hónapja

csabicska

Egyetértek. Sokszor ezek miatt veszítek szívet.

4 éve

v_Tiara
v_Tiara

Egyetértek a hozzászólásokkal, én is jeleztem, szerintem javítani fogják. Valóban bosszantó emiatt veszíteni, de vegyük figyelembe, hogy ez egy béta verzió!:) Fel a fejjel!:) (Még jó, hogy ez nem páros szerv, mert akkor azt kellett volna írnom a rendszer szerint, hogy fel a fejekkel!:)))))

4 éve

Gaurusz.hu
Gaurusz.hu

Ma - 2014.XI.14. - még nincs javítva!

3 éve

pezzonovante1

Trükkös fiú vagyok, a program logikáját ismerve visszakézből azt írtam, hogy kezeiddel.

3 éve

Marcsi172561

Elismerésem:), bár én is így tettem volna! Hiszen gondolom mindnyájan látjuk, hogy a "hands" többes számban van, de hát én réges-régen úgy tanultam, hogy páros testrészeinket egyes számban mondjuk. Azt hiszem, újra át kell tanulmányoznom a magyar helyesírás szabályait, hátha változtak, mert most a reklámokból is ömlik, hogy fáradt lábaink, meg szemeink...

2 hónapja

Katalin5246

egyetértek nagyenyed-del!

2 hónapja