A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"My mother is younger than my father."

Fordítás:Az édesanyám fiatalabb, mint az édesapám.

4 éve

7 hozzászólás


verlo59

Anyukám fiatalabb, mint az apukám. Miért nem jó?

4 éve

aptg.gabi

Anyuka nem egyenlő az anyával az apuka nem egyenlő az apával. De ha jelented...

4 éve

szabolevente

megesztek azzal a nevelovel....

4 éve

KonczAndrea

A mamám fiatalabb mint a papám. Miért nem jó???

1 éve

ZoltnNmeth714394

Magyarul az anya=a mamával, az apa= a papával, jelentettem, hogy fogadja el ezt is, különben 10-szer ismételhetem a leckét!

1 éve

ULJh2
ULJh2

Nem először tapasztalom, hogy különbséget akartok tenni a mama és az anya, esetleg édesanya ( illetve most első alkalommal) az apa és a papa, esetleg édesapa között. Lehet, hogy az orszég egyes részein a mama=nagymama, de az irodalmi nyelvben nem!

1 éve

Harga
Harga

anya -mother, mama - mamma, apa - father, papa - papa

2 hónapja