1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Onlar rakamlar ile oynar."

"Onlar rakamlar ile oynar."

Çeviri:They play with the figures.

May 10, 2014

6 Yorum


samibilici

Şekiller olmasi gerkmez mi


DoganErbah

Rakam anlamında da kullanılır figure. Mesela bilimde anlamlı rakam kavramı significant figures diye çevrilir. Bağlamdan genelde anlaşılır.


gulsun20

Rakamlara da figur dendigini öğrenmiş olduk.. dil bu..


murty6

Digits dedim kabul etti:)


Badel92690

Figures olmaz bence numbers daha mantıklı olurdu


Glen35178

Ben de number yazdım kabul edilmedi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.