1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Onlar rakamlar ile oynar."

"Onlar rakamlar ile oynar."

Çeviri:They play with the figures.

May 10, 2014

5 Yorum


samibilici

Şekiller olmasi gerkmez mi

May 10, 2014

DoganErbah

Rakam anlamında da kullanılır figure. Mesela bilimde anlamlı rakam kavramı significant figures diye çevrilir. Bağlamdan genelde anlaşılır.

July 13, 2014

gulsun20

Rakamlara da figur dendigini öğrenmiş olduk.. dil bu..

February 26, 2016

murty6

Digits dedim kabul etti:)

January 22, 2016

Badel92690

Figures olmaz bence numbers daha mantıklı olurdu

June 14, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.