1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "Mężczyźni piją mleko."

"Mężczyźni piją mleko."

Tłumaczenie:The men drink milk.

May 10, 2014

6 komentarzy


WeronikaSt2

Kiedy pisze sie a, the ,an a kiedy mozna to pominac w zdaniu ?


Kinga86464

Dlaczego w pytaniu "Mężczyźni piją mleko" prawidłowa odpowiedź to "The men drink milk", natomiast "A men drink milk" jest źle? Przecież pytanie nie dotyczy konkretnego "tego" mężczyzny tylko w ogóle jakiegoś mężczyzny.


br0d4
Mod
  • Mężczyźni "men" to liczba mnoga - czytaj wcześniejsze komentarze.
  • Przed rzeczownikami w liczbie mnogiej nie wolno stosować przedimka nieokreślonego "a/an". Patrz też tu https://forum.duolingo.com/comment/16735848 i czytaj wskazówki do kursu.

kapi185

Dlaczego gdy wpisalem Mens mezczyzni drinking pija milk mleko?(pewnie popelnilem blad ale chce abyscie mi go pokazali)


br0d4
Mod
  • Liczba mnoga od "man" jest "men", a nie "mens".
  • Jeśli chcesz użyć czas Present Continuous (to zdanie można tłumaczyć albo na Present Continuous, albo Simple Present) wymaga czasownika posiłkowgo "to be" w odpowiedniej formie: "The men are drinking milk", a nie The men drinking milk" - to ostatnie oznacza "mężczyźni pijący mleko".
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.
Rozpocznij