1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Benim arkadaşım hiç egzersiz…

"Benim arkadaşım hiç egzersiz yapmaz."

Çeviri:My friend never exercises.

May 10, 2014

8 Yorum


cronychucky

My friend does not exercise at all dogru degilmi


acp992

Exercise neden çoğul olmak zorunda ?


BuseGeren1

My friend doesn't do any exercise olmaz mo


[aktif olmayan kullanıcı]

    Any varsa not olmaz zaten any olumsuzluk ifade eder cümle olumlu gözükür anlam olumsuz olur


    [aktif olmayan kullanıcı]

      My friend do not any exercise.


Glen35178

      Exercise neden kabul edilmedi. Oysa cümlede tekil olarak yazılmış

      Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.