"Ne kızın ne de benim köpeğim var."

Çeviri:Ни у девочки, ни у меня нет собаки.

October 27, 2018

9 Yorum
Tartışma kilitli.


Haggra

Türkçe cümle hatalı, anlatım bozukluğu var. Cümle "Ne kızın köpeği ne de benim köpeğim var" olmalı. Bu haliyle "Ne kızın köpeğim ne de benim köpeğim var" gibi bir hali var.


MertAliKar6

Buralara yorum yazıyoruz ama düzeltilen bir şey yok.


BurakZCAN15

Пса kopek anlamina mi geliyor?


bEwY15

Kopek - собака demek dir.


MuhammedHa755837

Пёс erkek köpek, собака dişi köpek olarak biliyorum.


clszkasif

Burada yanlış var, yada aciklanmayan bir şey


Elvin985071

Abi zaten yazim hatasindan can kaybediyoruz bide can almaya calisinca boyle gerizekalilik yapmayin ya


Aliverdi

Pca köpek değil.lütfen düzeltin bu soruyu

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.