1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "She reads him a book."

"She reads him a book."

Tłumaczenie:Ona czyta mu książkę.

May 10, 2014

9 komentarzy


SochaTajga

dlaczego nie może być "ona czyta jego książkę"


yuioyuio

Ponieważ him to object pronoun, czyli zaimek osobowy występujący w roli dopełnienia. W zdaniu Ona czyta jego książkę musimy użyć przymiotnika dzierżawczego his, czyli She reads his book.


eliksrr

Jesteś super, jak można Ci podziękować?


Aneta278999

Daj mi buśkę❤


Madzia778197

A no super !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


wiki0051

Czemu nie moze byc "ona czyta jemu ksiazke"


rTrYxSE1

A jak bedzie brzmialo zdanie. Ona czyta jego książke. ?

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.
Rozpocznij