"Здесь хороший пол."

Çeviri:Burası iyi bir zemin.

October 28, 2018

9 Yorum
Tartışma kilitli.


Murat7795

Seslendimede ''половина'' diyor ama o yarım demek.


Selman580240

Yazılan ile söylenilen farklı


murat659468

Burada söylendiğinde mi yazımında mı hata var. Bir hata mevcut


cem774565

Cidden aynısını yazdım


Nazrinahmedli

'Поль' yerine 'половина' diyor ama 'половина' yarım demek


Diana.888

Burada iyi bir zemin - neden yanlış?


dursun730397

Başka bir şeyden söz edeceğim bir sebepten bilerek yanlış yaptım.ben 61 yaşında sınıf öğretmeniyim,eklem romatizmasından tutun da tansiyon,dyabet,kalp her türlü kronik hastalık var bende arkadaşlar.bu sene 1.sınıfları okutuyorum,çok sıkı çalışmam gerekiyor.çocukların sorumluluğunu taşımaktayım.Bunun bilincinde olarak buradaki etkinlikleri kaplumbağanın işleyiş hızına düşürmek zorunda kaldım.bilerek ve isteyerek.Rusçayı seviyorum ama çocukları daha çok seviyorum.bundan önce duolingo ile tanışana kadar hiç bilmiyordum Rusçayı.ben burada sıfırdan bu duruma gelebildim.çok mutluyum çünkü gerçekten büyük ilerleme kaydettiğimi söyleyebilirim.bende yorulmak bilmeyen ve de pes etmeyen bir çalışma ami var.Yorulsam da bırakamıyorum.böyle bir yaratılışım var.Tanrının bize emrettiği gibi sürekli iş ve oluş halinde olmayı kendime en birinci ilke olarak benimsemiş ve elimden geldiğince uygulamaya çalışıyorum. bundan asla ve aslan rahatsızlık ve yorgunluk duymuyorum.Ayrıca bir önerim daha var rusçasını geliştirmek ve ilerletmek isteyenlere,biliyorsunuzdur türksatta 2 tane rus kanalı var orda filimler falan vs. oluyor.hiç anlamasanız bile izlemenizi öneririm.kulak dolgunluğu,aşinalık ve bir rahatlık mı desem özgüven mi desem öyle bir şeyler katıyor ,rusçaya daha bir ısınıyorsunuz.Herkese kolaylıklar dilerim.son sözüm şudur ''duolingo'nun kıymetini bilelim,çünkü onun bir eşi ve benzeri yok şu yeryüüznde.söylemelrindeki ve ülkülerinde dile getirdikleri gibi haklılar.Ne diyorlar ''Bir dil öğrenmenin dünyadaki en iyi yolu bence de Duolingo'dur.bir de imkanı yeterli olmayan insanlara da benim de yaşadığım ve gördüğüm gibi çok güzel fırsatlar sunuyorlar ve sıfırdan alıp benim durumumda olduğu gibi çok güzel düzeylere erişbilmelerine eşsiz bir olanak sunuyorlar.kıymetini bilene helal olsun diyorum.Herkese saygılar.kolaylıklar diliyorum.


Selcan99

100% bizimkilər pol kimi yadda saxlayacaqlar )))


AlpAslanKm

''Пол" Ses ve yazı uyumlu değil

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.