"Моё молоко у мужчины."

Çeviri:Benim sütüm adamda.

October 29, 2018

8 Yorum
Tartışma kilitli.


Alvin261754

Я тоже так думаю


Qerenfil6

Интересно что бы это могло означать


MerveNurr99

Töööbe töööbe


rem547183

Benim sütüm adamda var da olmalı


EldarMamed5

Я очень люблю русский язык Karabakh is AZERBAİJAN


NevzatEfeY

Valla anlamadim iyice karıştı kafam ya sacma cümlelerden


Caner687747

Kafalar karışmasın. Adam kelimesi -in hali için çekilmiştir. Ancak Türkçe düşünmeden şimdi yazacaklarımın da -in hali için çekim alacağını çalışıp ezberlemek gerekecek. У, от, для, без halleri yani ben (меня) öznesi için örnek vermek gerekirse , (bende, benden, benim için , bensiz) durumları içinde ilgili kelime cinsiyetine göre -in çekimine uğrar.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.