"He runs one meter per second."

Fordítás:Egy métert fut másodpercenként.

May 10, 2014

12 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


GyrgyFnyes1

Mondjuk az azért túlzás, hogy ezt a sebességet valaki futásnak nevezi! A veterán világbajnokságon , a 90 feletti korosztályban bármely távon jobb az elért idő. tévedtem. mert mindig csak homo sapiensben gondolkodom, így megfeledkeztem a csigáról és a teknősről. sorry


Kincskereso

Valóban :) ezt a tempót én is sétának nevezem :) De nyelvtani szempontból nem rossz


Apici2

Mi van akkor, ha egy aranyhörcsögről beszélünk... (?)


bschopper

Méter per szekundum miért nem játszik? Szerintem gyakrabban használják ezt a módot, mint a méter per másodperc formulát :(


Wixen3

Nekem elfogadta. 2020.02.12.


rodezita

"Szalad" nem fogadja el ! Nem ugyanaz a jelentese?


GerleiIstv

Ez nem futás, ez séta a nőknél is.


ArnoldKoro

Inkább halad, mint fut.


meszarosjeno

Ennél gyorsabban gyalogolok.


brousilzsolt

kifelejtettem a t -ét a méter után


Marcsi75036

El kellene fogadni

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.