A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"He runs one meter per second."

Fordítás:Egy métert fut másodpercenként.

0
4 éve

8 hozzászólás


bschopper

Méter per szekundum miért nem játszik? Szerintem gyakrabban használják ezt a módot, mint a méter per másodperc formulát :(

5
Válasz4 éve

GyrgyFnyes1
GyrgyFnyes1

Mondjuk az azért túlzás, hogy ezt a sebességet valaki futásnak nevezi! A veterán világbajnokságon , a 90 feletti korosztályban bármely távon jobb az elért idő. tévedtem. mert mindig csak homo sapiensben gondolkodom, így megfeledkeztem a csigáról és a teknősről. sorry

5
Válasz4 éve

Kincskereso

Valóban :) ezt a tempót én is sétának nevezem :) De nyelvtani szempontból nem rossz

2
Válasz3 éve

soleil49
soleil49

Igy igaz!

1
Válasz3 éve

rodezita

"Szalad" nem fogadja el ! Nem ugyanaz a jelentese?

2
Válasz4 éve

brousilzsolt

kifelejtettem a t -ét a méter után

1
Válasz3 éve

Mrk851045

Ki az a bolond,aki nem fogadja el azt a szót,hogy szald?

1
Válasz2 éve

farkasAndr375440

Azért ne légy szigorú: a szald mit is jelent?

0
Válasz1 éve