1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "We run in May."

"We run in May."

Çeviri:Biz mayısta koşarız.

May 10, 2014

18 Yorum


bacio_

amerikan filmlerinde 'run' denilince, 'kaç' şeklinde de çevrildiğinden; 'biz mayısta kaçarız' dedim kabul etmedi. amerikan filmlerinin yanlışlığı mı bu, yoksa benim mi? :)

May 10, 2014

ahmet_aksu

film tercümelerine pek bakma bence. Oradaki tercüme tamamen tercüme yapan kişinin algılamasına kalmış. Öyleki filmlerin orjinal isimleriyle türkçe isimleriniş incelediğinde ne kadar komik ve içler acısı çevirilerin olduğunu sende göreceksin.

Örneğin filmin orjinal adı : ''The Family'' olan bir filmin türkçe çevirisi sırf ilgi çeksin diye çok alakasız bir şey olan ''Hesap Günü'' şeklinde çevriliyor...

June 8, 2014

ahmet_aksu

Dublajsız filmleri ingilizce altyazı ile izleyerek gereken tercümeleri kendin yapmanı öneririm hem kulak dolgunluğu olur hemde daha kolay bir ingilizce öğrenebilirsin. Bunu bana ingilizce kurs veren hocam söylemişti denedim ve çok haklı.

June 8, 2014

egemeneroll

Run'ın bir diger anlami kacmaktir. bu filmlerdeki kac diye cevirilen run yanlis falan degil yani gayet de dogru, bilmeden insanlara yanlis bilgi vermeyin.

September 24, 2015

poncikgirl

biz mayısta koşuyoruz dedim ama kabul etmedi neden

July 31, 2016

ersinturac

"koşuyoruz" olabilmesi için şimdiki zaman olmalı. şimdiki zaman yapısı: am/is/are fiil+ing dir.(şimdiki zamana uymayan bazı fiiller genel olarak geniş zamanda kullanılır.)yukarıda ki cümle geniş zaman yapısındadır.ben oynarım(geniş zaman) ben oynu-yorum (şimdiki zaman)

July 31, 2016

MustafaDog834871

Kosuyoruz olmaz kosariz olur

November 7, 2017

aligel11

Soyleyince kabul etmiyoooooo

February 10, 2016

Serhan154903

Run Forest

August 5, 2018

umonoz

Mayısta değil Mayıs'ta olacak.

July 18, 2015

Rabiatoktas

Bozdun yanliz

January 29, 2016

mutluluk666

hem we demış hemde bız kelımesını kabul etmıyor h

March 1, 2017

mutluluk666

off

March 1, 2017

AhmetDemir377127

Iddchspakx

November 28, 2017

BerfinTopu

Devrik cümleleri neden kabul etmiyor?

July 30, 2018

meso546717

biz koşarız mayısda da kabul etse daha güzel olurdu..aynı anlamda sonuçta türkce gramer ögrenmiyoruz :) ingilizce ögreniyoruz..böyle ufak hatalar altta bir uyarı ile not geçip kabul edilebilirdi..

August 8, 2018

peietin

Biz koşarız mayısta dedim olmadı ama yanlışımı anladım

December 6, 2018

ismail896786

Biz koşarız mayısta yazdigim için yanlış dedi doğrusu da biz mayısta koşarızmış ulan neyi farklı iki cümlenin kafayi yicem

October 7, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.