"Doyouwanttotakeit?"

Fordítás:El akarod vinni?

4 éve

26 hozzászólás


irike28

na most " el akatod venni ?" vagy vinni, tenni? Jajj..

4 éve

fafeju

Az miért nem jó válasz, hogy " El akarod vállalni?"

3 éve

C7T57CIV

az el szeretnéd vinni? és a Szeretnéd elvinni? között mi a kulönbség?

2 éve

Barnus14

Hörr, hörr!

Mit?

1 éve

irike28

akarod- bocs

4 éve

gnebeva
gnebeva

"Te akarod elvinni ezt?" miért nem jó? Az angolul másképp lenne?

3 éve

pitbull9876

Szeretnéd elvinni ezt? - miért nem jó

3 éve

szilbog
szilbog

A meg akarod fogni? Esetleg? A take-kel mindig bajban vagyok...

3 éve

jokutine

Akarod azt elvinni? Ez miért nem jó?

3 éve

calyst

Meg akarod venni? Miért nem jó?

2 éve

Tamas51

Do you want to buy it?

2 éve

calyst

A "take" azt is jelenti, hogy vesz. Nem?

2 éve

Tamas51

Igen de csak vesz, elvesz értelemben nem megvásárol értelemben.

2 éve

Mamika51

El akarod ezt vinni? ezmiért nem jó?

2 éve

Tamas51

Mamika, ki mondja, hogy nem jó? Tökéletes.

2 éve

Sztankay54

Kicsit egyoldalú a fordítási variáció. Mert elvállalásról is szó lehet

2 éve

C7T57CIV

az utóbi volt a helyes.

2 éve

C7T57CIV

Az El akarod vinni? is jó válasz

2 éve

evairenpinter

A 'want to" - az nem 'kell"-et jelent?

1 éve

Tamas51

evairenpintér, véletlen nem kevered a "have to"-val?

1 éve

evairenpinter

Valóban. Hülyeségeket beszélek. Bocsánat.

1 éve

Tamas51

Van amikor a saját anyanyelvünkön is tévesztünk. Ne kérj bocsánatot, nem léptél senki lábára. Én azt is tudtam, hogy tudod, csak nem akartam, hogy bárkinél kétely merüljön fel evvel kapcsolatban.

1 éve

bibimami

"El akarod vinni " a fordításként megadott választ sem fogadja el! Szuper!

1 éve

danubajusz

El szeretnéd vinni? Ez most valami vicc, hogy nem fogadja el?

1 éve

Csernus_L

Árnyalatnyi a különbség, mint a húzni, meg a tolni között!

11 hónapja

pljudit

szeretnél vinni -

3 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.