Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"I eat fish."

Çeviri:Ben balık yerim.

4 yıl önce

32 Yorum


Elifakmak

Yerim ve yedim arasında ki fark nedir?

3 yıl önce

MadamPirate

Yerim; geniş zamandır, her zaman yapılan bir eylemdir. Yedim; geçmiş zamandır, yapılmış bitmiş bir eylemdir. İngilizce gramerinden önce Türkçe'ye bir bakarsanız daha iyi olur.

3 yıl önce

busra2756

Yedim de geçmiş zaman kullaniliyor

3 yıl önce

Selim48578

Yedim geçmiş zaman yerim gerçekleşecek zaman

9 ay önce

Hatice305359

Yani katiliyorum sana

8 ay önce

KARTAL247090

Bende

6 saat önce

AhmetCan945569

Bence güzel bir uygulama

2 yıl önce

deriskin

Genis zaman

3 yıl önce

GokayUcar

ingilizce okuyo ingilizce yazdım türkçesini istedi?Düzeltin

3 yıl önce

esraeesel

Konusma cümlelerinde malesef konuşmam bitmeden dogru veya yanlış diyor. Bu konuda nereden yardim alabilirim?

3 yıl önce

enes204239

Duraksama yapmandan kaynakli

2 yıl önce

imamHatiplim

ne olmuş yedim olmuşsa hemen yanlış

3 yıl önce

serunc

orada I ear fish yazıyor eğer ı ate fish yazsaydı yedim diye çevirirdin

11 ay önce

ekrem041

google translatede ben balık yerim yazdıgımızda I place my fish boyle cıkıyor doğrumu ıkıside aynı kapıyamı cıkıyor..ben balık yedim dersem l ate fşih diyor.hagılerı doğru..sımdı ben ıngılıze l eat fşih desem anlamazmı..ne mal bu ıngılızler hıc bır seyı anlamıyor..

2 yıl önce

HilalNur12

"I place my fish" ne demek tam anlayamadım doğru olduğunu pek sanmıyorum. Ama diğer dedikleriniz doğru Eat= Yemek Ate= Yedim

Yani I ate fish "ben balık yedim" demekken "I eat fish "ben balık yerim" oluyor

2 yıl önce

ZeynepNazl17

Place: yer ne biliyim mesela restorana gittiğinde masa için falan kullanabilirsin fakat eat: yer (o vb) yani translate kelime kelome çevirdiği için boyle oluyor :)

1 yıl önce

denizhayne

e yazdım yanlışlıkla

2 yıl önce

olcaytoo

Hep geniş zaman

2 yıl önce

Sefa106139

Balik sayılabilir nesnelerden degil mi neden "I eat a fish" demedik?

2 yıl önce

MeryemZeyn7

Of yanlışlıkla ingilizcesini yazdımm bu kimin başına geliyor???

2 yıl önce

Ecrinsar1

Duolingo çok seviyorum

1 yıl önce

ahmetboluk

Yerim genis zaman yedim geçmis zaman

3 yıl önce

akbenbilm

sayılabilen tüm varlıkların başına a/an/the vs. getirmek zorundaydık, fakat burada neden böyle bir sözcük yer almıyor?

3 yıl önce

IbrahmAltu

Ya fhes ya fish ne fark

2 yıl önce

Leman168274

Cok farki var ingilizcede fhes diye bir söz yok onun için de fish olmali

2 yıl önce

Leman168274

biz burada eat degil de meal desek olurmu ?????

2 yıl önce

HilalNur12

Meal öğün demek. I meal fish "ben öğün balık" gibi birşey oluyor.

2 yıl önce

zehra392071

Ben balık yerim.yaziyorum , ama yanlis diyor. Neden acaba??

1 yıl önce

ZeynepNazl17

Pardon yanlis yazmişim eat : yemek yer

1 yıl önce

WANDERLUSTNEHO

hatalı bu soru aynısını yazıyorum hala yanlış diyor bu nasıl bir şey ya

1 yıl önce

SadullahYi

Balik yazdık doğrusu balık olacakmış hatalı kabul etti.

7 ay önce

Zehra383668

Ben baliktan nefret ederim ama

6 ay önce