1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "You like elephants."

"You like elephants."

Çeviri:Siz filleri seversiniz.

May 10, 2014

51 Yorum


baroska0

Fil gibisin nasıl yazılıyor?


Adnan_Ozr

You look like an elephant.


Abdulkadir83406

You like elephants nasil siz filleri seversiniz oluyor qlm


TurgutMaras

Çok kuralı bir dil: İngilizce


nancTasdem

You tekil değil mi neden çoğul kullanılıyor


123ingilizce123.

You hem siz hem de sen anlamında kullanılmaktadır.cümlenin anlamına göre tabi benim bildiğim kadarıyla


Asl835881

Sen siz anlamı taşır


metalurjistsks

like stative verbs olduğu için hoşlanıyorsun diye çevrilemez mi?


frottce

Çevrilir çevrilmesine de fillerden hoşlanıyorsun cümlesi Türkçede biraz ters kaçabilir. :D


efe34084

Merak etmeyin oradaki altı noktalı kelimelerin üstüne tıklayınca anlamını görürsünüz


zeynep595872

Sever diye de çevrilebiliyor


AliahinAlh

Bir l harfini yanlis yapmisim kendim calisiyorum bence buyuk basari ve hic bir eyitimim olmadigi halde bu konuda vala kendimi tebrik ediyorum okadar kusur olucak bunun alt yapisini orenenlerde bile var


melikeduo

like aynı zamanda benzemek demek


EnesGne1

File benziyosun :)


ferit590521

Like gibi anlamina da geliyor .


AliAras1

Fillerden hoşlanırsın" da oldu


lazjojuk

Sen filleri seviyon dedim lan!!!!!


lazjojuk

Sen fil seversin ayni sey lan :(


mosguvenlik

Sen filleri seversin oldu.


Smeyyezdog

sen hoşlanırsın fillerden ??


evvalGnlda

Ama hep aynı soruları soruyolar


Aynur26118

Ya you like derken sen filleri seversin olmuyor mu? , nasıl siz diye çevirdik biz bunu


zzillla

ıs 'sen filler serversin' also correct?

isn't fillerİ - THE elephants?

Confused here, any help very much appreciated. Thanks


asmindeniz2

you nasıl siz oluyoki


SMY1457

Like beğenmek anlamında kullanılmıyor mu ?


BayramNowr

" Sen fillerden hoşlanırsın " yazdım :D


ilker522704

Siz filleri seversiniz veya sen filleri seversin en dogrusu baska bisey olamaz


CemileToke

Doğru yaptım ama doğrusu the'lı olan değil mi yani you like the elephants.


Umit839949

Sen filleri severisin degil mi bu ?


oguztrkmn

"s" hani sadece he she it'de kullanılıyordu. You'da da kullanılmış. Elephants


GamzeDurma8

You sen demek aslinda burda neden siz olarak kullanilmis acaba


Bediha06

Sen filleri seversin cümlenin doğrusu.You are siz demek.


Deniz118630

Ben yazım hatası görmedim


FlectorDc

Şimdi burada cümlenin anlamı biraz tuaf yani. Sen filleri seversin de uygun siz filleri seversiniz de uygun. Ben siz kelimesinin baş harfini büyük harfle yazdığı için onu kullandim. Sen ile başlasaydı kabul edicekmiydi.


0s6ahZff

hatalı çeviri çünkü sen siz diye çevirilmiş


yasin123434

Soru you like the elephants olması gerekmiyor muydu


yasin123434

Soru you like the elephants olması gerekmiyor muydu


Medine574386

Bence herkes yapabilirdi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.