1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "You like elephants."

"You like elephants."

Çeviri:Siz filleri seversiniz.

May 10, 2014

60 Yorum

Konu önem sırasına göre

baroska0

Fil gibisin nasıl yazılıyor?

October 17, 2014

BARIS_KARAMAN

You are like elephants.

July 6, 2019

frottce

You are like an elephant.

August 23, 2015

enes220729

Ceviriden bak

February 14, 2016

Abdulkadir83406

You like elephants nasil siz filleri seversiniz oluyor qlm

April 1, 2016

KezbanYavu1

Evet

June 1, 2019

TurgutMaras

Çok kuralı bir dil: İngilizce

December 4, 2014

nancTasdem

You tekil değil mi neden çoğul kullanılıyor

December 22, 2014

123ingilizce123.

You hem siz hem de sen anlamında kullanılmaktadır.cümlenin anlamına göre tabi benim bildiğim kadarıyla

January 31, 2015

BatuDemiri

hayır 'you siz anlamına da gelir

April 1, 2015

metalurjistsks

like stative verbs olduğu için hoşlanıyorsun diye çevrilemez mi?

June 15, 2014

frottce

Çevrilir çevrilmesine de fillerden hoşlanıyorsun cümlesi Türkçede biraz ters kaçabilir. :D

August 23, 2015

efe34084

Merak etmeyin oradaki altı noktalı kelimelerin üstüne tıklayınca anlamını görürsünüz

January 1, 2016

Yaren_Yagmur

çevrilir

April 20, 2015

AliahinAlh

Bir l harfini yanlis yapmisim kendim calisiyorum bence buyuk basari ve hic bir eyitimim olmadigi halde bu konuda vala kendimi tebrik ediyorum okadar kusur olucak bunun alt yapisini orenenlerde bile var

May 13, 2015

melikeduo

like aynı zamanda benzemek demek

February 18, 2016

Mehtap66133
March 23, 2016

EnesGne1

File benziyosun :)

May 27, 2016

ferit590521

Like gibi anlamina da geliyor .

September 3, 2016

AliAras1

Fillerden hoşlanırsın" da oldu

January 1, 2015

lazjojuk

Sen filleri seviyon dedim lan!!!!!

March 30, 2015

lazjojuk

Sen fil seversin ayni sey lan :(

March 30, 2015

mosguvenlik

Sen filleri seversin oldu.

April 20, 2015

Smeyyezdog

sen hoşlanırsın fillerden ??

January 11, 2016

evvalGnlda

Ama hep aynı soruları soruyolar

January 31, 2016

KubilayKrl

Hjj

June 17, 2016

Sibel531119

You

August 26, 2016

Aynur26118

Ya you like derken sen filleri seversin olmuyor mu? , nasıl siz diye çevirdik biz bunu

August 28, 2016

zzillla

ıs 'sen filler serversin' also correct?

isn't fillerİ - THE elephants?

Confused here, any help very much appreciated. Thanks

September 7, 2016

asmindeniz2

you nasıl siz oluyoki

January 26, 2017

BARIS_KARAMAN

You: sen,siz

July 6, 2019

SMY1457

Like beğenmek anlamında kullanılmıyor mu ?

February 1, 2017

BayramNowr

" Sen fillerden hoşlanırsın " yazdım :D

May 9, 2017

ilker522704

Siz filleri seversiniz veya sen filleri seversin en dogrusu baska bisey olamaz

October 8, 2017

CemileToke

Doğru yaptım ama doğrusu the'lı olan değil mi yani you like the elephants.

January 1, 2018

merTalhaUy

Sbdbds

January 12, 2018

Umit839949

Sen filleri severisin degil mi bu ?

August 24, 2018

oguztrkmn

"s" hani sadece he she it'de kullanılıyordu. You'da da kullanılmış. Elephants

October 10, 2018

babapro444056

siz fiil4i

June 9, 2019

GamzeDurma8

You sen demek aslinda burda neden siz olarak kullanilmis acaba

August 29, 2019

ilkin241719

bundan evvel likeye sevmek yazdim yazdi bir baska tercume hoslarsin indi hoslarsin yazdim sehv qebul etdi

July 3, 2015

muratasdas

Ne ara you siz oldu kaçırdım ben. Hep sen diye öğrendim ben

November 9, 2015

asmindeniz2

aynen hem sen oluyo hem siz

January 26, 2017

OnurKaraku6

Sen filleri beğenirsin yazdım oldu vallahi

December 27, 2015

Streisand13

file benziyorsun anlamına da geliyor düzeltilmeli.

January 24, 2016

zlem778207

Peki sen mi sizmi olacagina nasil karar veriyoruz. Yani sen filleri seversin de olmaz mi bu cumle aklim karisti

February 11, 2016

ilker522704

Olur

October 8, 2017

kubra121

" Sen " niye olmuyor?

February 28, 2015

basakzeynep

Simple present tens konusu bu

December 17, 2015

-Coper-

You sen olurken neden siz diye çevirir anlamıyorum. Your olarak başlaması gerekir. İlginç

November 11, 2014

Enlprck

You : sen ,siz Your : senin , sizin

December 8, 2014

demilena__

You hem sen hem siz anlaminda oluyor

January 9, 2015

ilker522704

Your senin demek arkadasım

October 8, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.