"На столе стакан воды."

Çeviri:Masada bir bardak su var.

October 30, 2018

8 Yorum
Tartışma kilitli.


Murat431137

Есть olsaydı daha iyi olurdu bence


[aktif olmayan kullanıcı]

    evet, ben de öyle düşünüyorum


zgrOzanErd

    Ruslar o kelimeyi artık çok kullanmıyor. Zorunlu değilse düşüyor cümleden.


TeymurBakuvi

    есть sözü nerede ?????


hasan_3388

    Masanın üstünde bir bardak su var

    Doğru cevap bu olmalıydı


zgrOzanErd

    Nesnenin mevcudiyeti açıksa veya önemli değilse “есть” ifadesini atlayın - özellikleri veya birkaç nesneyi tanımlamak için çok tipik (“Tom'un güzel bir gülümsemesi/büyük gözleri var”, “Çok şişman bir kedisi var”). Bu aynı zamanda geçici durumları ve hastalıkları ifade etmek için de geçerlidir (“Migreni var”) (Duolingo İngilizce - Rusça kursundaki tips kısmından kopyaladım)

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.