"Thebusleaveseveryfifteenminutes."

Çeviri:Otobüs her on beş dakikada bir kalkar.

4 yıl önce

12 Yorum


cevatim

Ok birebir ceviri yapmiyoruz tamam ama otobus her on bes dakikada kalkar demek yanlis olmaz burada her'i kullanmak bir anlamida verir. Aslinda bir denmesi basli basina bir mantik katliami. Otobusun sayisini kast etmiyoruz ki zaten zamana vurgu yapiyoruz.

4 yıl önce

seomeo

Otobüs her on bes dakikada kalkar neden doğru degil orada bir "a" yokki 15 dakikada bir diyoruz

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

Türkcede "Otobüs her on bes dakikada kalkar " demiyoruz. birebir ceviri aramayin.

4 yıl önce

yasiven

Biz diyoruz izmirde

4 yıl önce

sreyya561515

Evet diyoruz

3 gün önce

kemal.c.ta

Bir nerde

4 yıl önce

NygelSama

''Otobüs her 15 dakikada bir ayrılır'' yazıyorum kabul etmiyor. On beş yazmak gerekiyormuş.

4 ay önce

alialper

onbeş neden olmaz

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

sayilar ayri yazilir. ama onbes yazildiginda da sadece imla uyarisi verir

4 yıl önce

unforgiven47

1945'i "bin dokuz yüz kırk beş" olarak mı yazmalıyız?

3 yıl önce

BurcinDinc1

Bir kelimesi yokki orda

10 ay önce

CigdemFurat

Birebir ceviri aramayin derken, orada olmayan bir kelimeyi eklemeyi buna katmayin. Cumlede gecmeyen bir kelimeyi ne zaman ekleyebilecegimi nerden bilebilirim? Burada İngilizce bilenlere ogretilmiyor, bilmeyenlere ogretiliyor. Aciklama koyulsaymis keske.

5 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.