1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ben her şeyi dört saatte yaz…

"Ben her şeyi dört saatte yazdım."

Çeviri:I wrote everything in four hours.

May 10, 2014

5 Yorum


smiling_destiny

for four hours dediğimizde aynı anlamı verir mi


sibel196384

4 saatten yazmışsınız


binomit

within yazdım kabul etmedi


gken539362

At the four hours neden olmuyor


zeyngogh

"At" geniş kapsamlı konum belirlime de kullanılıyor. - ' he is at the mall' "O alışveriş merkezinde"- 'He is in the mall' "O alışveriş merkezinin içinde" içinde olduğunu belirtmek için "in" kullanılır zaman diliminden bahsedildiğinde "in" kullanmak gerekiyor.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.