1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I see a couple."

"I see a couple."

Çeviri:Ben bir çift görüyorum.

May 10, 2014

26 Yorum


Mert_Zay

İNSANLAR bölümdeki yeni kelimeler :

baby - bebek

enemy - düşman

public - halk

friend - arkadaş

boyfriend - erkek arkadaş

girlfriend - kız arkadaş

person - kişi

foundation - vakıf, kurum, temel

population - nüfus

youth - gençler, gençlik

culture - kültür

human - insan

committee - komite

village - köy

relationship - ilişki

individual - birey, bireysel

citizen - vatandaş

couple - çift

lady - hanımefendi

victim - kurban

people - insanlar

conference - konferans


ErdemTatar1

Tekrar etmiş oldum saol


AltanAte

Telaffuzu 10 defa dinledim her defasında kapo olarak anladım :)


AltanAte

Doğrusu kapl mış


moRrNL

"Ben bir çift görüyorum" yazdim.yanlis dedi.dogrusuna baktim.benim cumlemin aynisi,daha ne diyim.


ismail629073

Cümle geniş zaman ama şimdiki zamanda tercüme edilmiş


RiverBayra

Ama bir çift görüyorum derken iki tane görüyorum mu demek istiyor yoksa sadece evlenmiş kişileri mi gördüğünü söylüyor bunu anlamadım nolırsun birisi açıklasın.


haliliklc

Google translateye couple yazınca daha çok karı koca, partner anlamınfa ele almış fakat farklı anlamda ikili, vs anlamlarada gelebiliyor.


Yaren484668

çift= iki kişi evlenmiş de olabilir sevgili de olabilir


Mr.Emin34

şimdiki zamandan ve pozitif şekliyle bahsediliyor. Fiil "ing" takısı alması gerekmez mi?


gngr833511

doğru yazdığım halde aksana dikkat diyor neden


rozerin510027

Ben bir çift görüyorum


kaniyece

Bir eklemedim diye niye yanlış sayılıyo ya :/


FuatYILDIZ

'Ben çift görürüm' niye yanlış?


huseyinkuruoglu

Çift görme: diplopia


ufetufe

İki insandan bahsediyor.Bir demezsen ben çift yani iki görüyorum olur


GuguKCeeH

İnsanlsrdan mı yoksa nesnelerden mi bahsediyor?


Sibel77sisi

HunHan görmem mümkün mü djdbxnxnzn


MeryemAktu1

Çift görüyorum dedim kabul edilmeliydi


isakizilboga

I see a pair. Bazen kabul ediyor bazen etmiyor. Pair çift değil mi?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.