A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The hat fits her perfectly."

Fordítás:Tökéletesen illik rá a kalap.

0
4 éve

16 hozzászólás


csaba.fero

Az illik rá/hozzá, jól áll neki angolul a 'suit', míg a jó rá/passzol rá méretileg a 'fit'.

3
Válasz3 éve

Tengelic

Én azt írtam: "Tökéletesen áll neki a kalap." Nem fogadta el. :( Jelentem is! :)

2
Válasz3 éve

MarcsiHorvath

Tökéletesen illik neki ! fits her= illik rá - csak ezt jelentheti, vagy a magyarság dönti el.

1
Válasz4 éve

M21-

Én is ezt írtam: A kalap tökéletesen illik neki. Nem fogadta el!

1
Válasz4 éve

GyarmatiGyuri

nem fogadta el az alábbi módon: "tökéletesen illik neki a kalap"

1
Válasz3 éve

csodapokmona

A kalap tokeletesen illik ra. Miert nem jo? Miert az a kalap? :-(

0
Válasz4 éve

nyusziagyar

Igazából a megoldásod jobb mint az eredeti, szerintem. ;)

1
Válasz4 éve

timi839

Ráadásul egyszer már beadta ezt a választ.most meg nem fogadja el

0
Válasz4 éve

Werton123

Én azt írtam amit te és elfogadta

0
Válasz4 éve

vendree
vendree

Az "illik neki" sokkal gyakoribb szófordulat, mint az "illik rá", minimum el kellene fogadnia mindkettőt, jelentettem is. Üdv: VE

0
Válasz3 éve

BoldizArt
BoldizArt

1030 napos széria... Minden tiszteletem a kitartásért, gratulálok!

1
Válasz1 éve

WiedermannD

Tökéletesen illik neki a kalap, nem fogadta el, javasolta, tökéletesen jó rá a kalap. mikor a következő kérdés ez volt, ugyanezt írtam be, akkor meg a tökéletesen illik rá a kalapot írta ki a jó fordításnak. kerülgeti a forró kását és lopkodja a szívecskéket! ???

0
Válasz3 éve

Trixiland

A kalap tökéletesen illik neki? Ezt hol használják? Mert hogy nálunk ez nem helyes a Dunántúlon,az is biztos.

0
Válasz3 éve

Bonzor

Pesten születtem, Dunaújvárosban élek, magyartanár vagyok, és tökéletesen illik nekem a kalap! (Ez nem igaz, szörnyen áll nekem a kalap.) :)

0
Válasz2 éve

GrgSzabolcs

a kalap illik rá tökéletesen az nem jó neki ! ?

0
Válasz10 hónapja

horvath954

Három éve nem változott semmi... Olyan ez mint egy sláger a harmincas évekből.

0
Válasz8 hónapja