1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I go when my father allows."

"I go when my father allows."

Fordítás:Megyek, amikor apám engedi.

May 10, 2014

21 hozzászólás


Zsuzsi_K

Ez nem ugyanazt jelenti??? --> Akkor megyek, amikor az apám megengedi.


kiskincsem

hibának jelzi hogy helyesen külön írom hogy "amikor az"


amberelixir

apukám miért nem jóóó?


KollerMisi

nem tudom lehet hogy valami baj van a duolingoval vagy a gépeddel


Makuka0

akkor megyek, amikor az apám enged - egy i betűt lehagytam. Nem hinném, hogy így mást jelent.


BEeeSTia

Ugyanezt írtam és nem volt jó.


Makuka0

én már megoldottam! Egy vállról indítható rántás


SiposAttila

Magyarul nem engedélyezi a szülő a gyermekének, hogy elmenjen valahová, hanem elegedi! Nem főnök-beosztott viszony van közöttük.


kosBalogh4

Megyek amikor apám elenged.


PalNabilek

Ezt nekem nem fogadta el!


Harga

Nekem így elfogadta: "Megyek, amikor az apám megengedi."


TthKlmn

EZT KIHALLANI WHEN -NEK TANULÓKÉNT, NAGYON PROFINAK KELL LENNIE!


Harga

Nem gond, csak jegyezd meg, hogy amit így hallasz, azt hogyan írják és mit jelent.


Ester_Cita

en is "akkor megyek"-et irtam...magyarul szerintem ertelmesen hangzik


KollerMisi

azt írtam bele hogy akkor szerintem ugyanaz csak ott máshogy fejezi ki


KacsicsMar1

Ezt elkellett vona fogadnod, ugyan azt jelenti!!!Én magyar vagyok


KacsicsMar1

Ugyan azt jelenti!!!!!! Én meg magyar vagyok!!!!!


ZsuzsaPely

nem érzékel a mikrofon


jthassy

tizszer meghallgattam mire rájöttem hogy a when az when, nem jó a hang.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.